Gå til innhold

Snart må du kanskje vinke farvel til app-menyen i Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg hadde den billigste Huawei'en for ca et år siden. Den kom uten app-menyen, og det var et helsikes styr å organisere app'en på en fornuftig måte på en 6-7 startskjermer. Jeg skal ikke ta alle detaljene her men det var en helt idiotisk løsning.

Lenke til kommentar

For nerder og folk med mye apper er det en dårligere løsning. Men 95% av Android-brukerne er ikke nerder eller folk med mye apper, det er folk som blir forvirra over at appene forsvinner når de installeres.

 

Tror du forveksler med ios brukere. Ingen tvil om at den gjevne Android bruker er mer opptatt av å sette opp sin mobil som man selv vil enn ios brukere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg hadde den billigste Huawei'en for ca et år siden. Den kom uten app-menyen, og det var et helsikes styr å organisere app'en på en fornuftig måte på en 6-7 startskjermer. Jeg skal ikke ta alle detaljene her men det var en helt idiotisk løsning.

 

Akkurat som ios er. Irriterer meg daglig hvor tungvindt det er på min ipad.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Tror du forveksler med ios brukere. Ingen tvil om at den gjevne Android bruker er mer opptatt av å sette opp sin mobil som man selv vil enn ios brukere.

Forveksler ingenting. Husk at den jevne Androidbruker ikke kjøper telefon fordi den har Android, han kjøper Android fordi det er det som er på den billige telefonen mannen i butikken anbefaler.

 

Jeg synes dagens løsning i Android med fri plassering av apper/snarveier på home screen og appene i en ryddig undermeny er helt overlegen iOs-modellen, men så er jeg nerd også.

 

 

Tror du undervurderer den jevne nordmann. De fleste som jeg hjelper med å kjøpe telefon er iallefall svært tydelig om de skal ha Android eller ios.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror du undervurderer den jevne nordmann. De fleste som jeg hjelper med å kjøpe telefon er iallefall svært tydelig om de skal ha Android eller ios.

Jeg snakket ikke om nordmenn eller om folk som har interesse nok til å spørre en nerd.

 

(Er det ikke sånn at apper kun legges i app-menyen på stock Android altså? I såfall er jo dette en ren forverring for alle)

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

For nerder og folk med mye apper er det en dårligere løsning. Men 95% av Android-brukerne er ikke nerder eller folk med mye apper, det er folk som blir forvirra over at appene forsvinner når de installeres.

 

Apper havner da som default som snarvei på homescreen når de installeres, så det er jo ikke noe man løser med dette?

 

AtW

 

Funksjonen kan skrus av i Play

Lenke til kommentar

 

Tror du undervurderer den jevne nordmann. De fleste som jeg hjelper med å kjøpe telefon er iallefall svært tydelig om de skal ha Android eller ios.

Jeg snakket ikke om nordmenn eller om folk som har interesse nok til å spørre en nerd.

 

(Er det ikke sånn at apper kun legges i app-menyen på stock Android altså? I såfall er jo dette en ren forverring for alle)

 

 

Appene legges både på homescreen og i app menyen. Enkel sak å slette de fra homescreen hvis man ønsker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde den billigste Huawei'en for ca et år siden. Den kom uten app-menyen, og det var et helsikes styr å organisere app'en på en fornuftig måte på en 6-7 startskjermer. Jeg skal ikke ta alle detaljene her men det var en helt idiotisk løsning.

 

Akkurat som ios er. Irriterer meg daglig hvor tungvindt det er på min ipad.

Enig. Det blir faktisk til at jeg avinstallerer iPad-apper jeg ikke bruker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...