Gå til innhold

Se den nye Uncharted 4-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel eneste det at man får forhåndsnedlaste tittelen i god tid før lansering ved digitalt kjøp, og med PSN vet vi jo alle at det kan fort bli bedritne nedlastningstider derifra :p Ellers er det vel det vanlige at man får med ette eller annet dritt man kan bruke i online biten, nye sokker og ekstra våpen eller sånnt tjall. Men online bryr meg jo ikke i disse spillene her da, til nå i hvertfall. Er jo mulig de faktisk leverer noe som jeg også finner underholdende denne gangen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fortsetter min trend med å ikke se trailere, previews etc av spill, men pre-ordrer gjerne spill uten at jeg vet noe annet om de enn at

jeg har lyst til å prøve de. Denne praksisen har gitt meg flere positive opplevelser det siste året. Har selvfølgelig gjort noen bomkjøp også, men det får så være. 

Så uten at jeg vet noen ting om Uncharted 4 så blir det et kjøp på release. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Gamezone.no har vel vært noe slepphendt gjentatte ganger har jeg inntrykk av. Men spørst vel når det gjelder slike høyprofilerte titler som dette? De kan vel få en linjal over fingrene slik de holder på ?

 

Tror jeg bare fonhåndslaster det jeg, for jeg vet at dersom jeg ikke skulle fått spillet på release iallfall, så hadde jeg angret som en hund og vært små forbanna ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...