Gå til innhold

Denne tannbørsten kan snakke norsk med mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan denne kan fortelle hvor god jobb du gjorde.

 

Ja, at den kan måle tiden, du var i kontakt med tennene, men den kan vel ikke vite hvor på tannen, og på hvilken tann du har arbeidet lengst og kortest på vel?

 

Er dette noe særlig mer enn en stoppeklokke, med alarmtidsintervaller?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan denne kan fortelle hvor god jobb du gjorde.

 

Ja, at den kan måle tiden, du var i kontakt med tennene, men den kan vel ikke vite hvor på tannen, og på hvilken tann du har arbeidet lengst og kortest på vel?

 

Er dette noe særlig mer enn en stoppeklokke, med alarmtidsintervaller?

 

Tannbørsten vet hor lenge du har pusset hver sone i munnen, om du har beveget den rundt i sonen og om du har brukt nok trykk på børsten. Med den informasjonen kan den gi tilbakemelding om jobben er bra nok utført.

Lenke til kommentar

 

Er dette noe særlig mer enn en stoppeklokke, med alarmtidsintervaller?

Tannbørsten vet hor lenge du har pusset hver sone i munnen, om du har beveget den rundt i sonen og om du har brukt nok trykk på børsten. Med den informasjonen kan den gi tilbakemelding om jobben er bra nok utført.

 

 

 

Ok, så hvor fininndelt er sonene da. Vet den om du har gått helt ned til tannkjøttkanten, Eller får du full score bare du har holdt tannbørsen utpå sidene?

 

Dette kan vel også skape en falsk trygghet, iom. at det nok er like nødvendig å bruke tanntråd som før.

Endret av G
Lenke til kommentar

... Braun-eide Oral-B ...

Faktafeil.

Braun har aldri eid Oral-B. Begge merkene ble for mange år siden kjøpt opp av Gillette group som igjen ble kjøpt opp av Procter & Gamble i 2005. De siste årene er merkevaren Braun blitt splittet opp og nå selges tannbørstene som Oral-B, hår-/skjegg-produkter er foreløpig igjen hos P&G, kjøkkenproduktene er overtatt av DeLonghi, og febertermometer og blodtrykksmålere kommer fra Kaz Europe Sàrl.

Lenke til kommentar

 

 

Er dette noe særlig mer enn en stoppeklokke, med alarmtidsintervaller?

Tannbørsten vet hor lenge du har pusset hver sone i munnen, om du har beveget den rundt i sonen og om du har brukt nok trykk på børsten. Med den informasjonen kan den gi tilbakemelding om jobben er bra nok utført.

 

 

 

Ok, så hvor fininndelt er sonene da. Vet den om du har gått helt ned til tannkjøttkanten, Eller får du full score bare du har holdt tannbørsen utpå sidene?

 

Dette kan vel også skape en falsk trygghet, iom. at det nok er like nødvendig å bruke tanntråd som før.

 

Selvfølgelig vet ikke programvaren alt, og spesielt om du har pusset riktig i forhold til tannkjøttet. Men det tror jeg er et svært lite problem. Diameteren på pussehodet er så stor at det er veldig unaturlig å pusse bare emaljen. I tillegg er det grenser for hvor findelt sonene er, men da jeg prøvde den fikk jeg "ompuss" på et par av dem og det sier meg at dette virker. I det minste bedre enn noe annet på markedet. Elektriske børster, i likhet med manuelle, tar som kjent ikke mellom tennene, så tanntråd eller tannstikker er like nødvendige som før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...