Gå til innhold

HTCs nye mobiler er full av flekker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den flekkete baksiden minner meg om min gamle 14-fots Ranaplast-båt som vi kjøpte på 70-tallet. Det var ikke pent den gangen heller.

 

Digger at de lager noe som ikke ser eksakt ut som alle andre telefoner. Det er svært godt utvalg av telefoner med "clean" design, men det er flott at HTC tilbyr noe anderledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flakes på baksiden er spesielt rart syntes jeg.

 

Harrylakkerte biler så slik ut på 80 tallet, og enkelte rednecks gjør det i dag også med gamle amerikanske biler etc. Flakes i denne stilen er så lite stilfullt som man kan få det, i min mening hvertfall.

 

Da syntes jeg heller det passer bedre med polygon-matriser eller lignende om man absolutt ønsker å ha mønstre på baksiden.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er fint med litt fargevariasjon og litt "liv" på ytterflaten. Det er litt kjedelig med bare svarte telefoner. Min andre htc var hvit og jeg syns den var såå fin. Og veldig trist da jeg måtte begrave den.

Jeg er så fornøyd med htc, og jeg ønsker meg så innmari en ny en - men må kanskje vente lenge før disse kommer til Norge? Eller kanskje de ikke kommer i det hele tatt??

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...