Gå til innhold

HP vil erobre Windowstelefonene fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men her så får jo endelig Windows Phone / Windows 10 Mobile en skikkelig toppmodell. Syntes personlig at Microsoft Lumia 950 og 950 XL ble litt slapt, maskinvaren var jo tilsvarende det vi har hatt i toppmodeller på markedet i en god stund allerede.

 

Her virker jo HP å virkelig forsøke å levere en skikkelig relevant toppmodell med det som er tilsvarende maskinvare som kommende Android toppmodeller vil få.

 

 

Det er klart at appsituasjonen til Windows Phone er en gigantisk akillishæl for modellene og salget. Men det å få ut gode og relevante modeller vil jo forhåpentligvis generere litt salg så ikke hele plattformen dropper fullstendig ut av markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten Snapchat er det umulig for windowstelefoner å bli stort.

 

Bedriftsmarkedet er enormt, og jeg ser når jeg reiser rundt på seminarer at Windows mobiler blir stadig mer populært i dette segmentet. Og de jeg treffer er teknikere og sjefer på diverse nivåer, så deres preferanser vil i mange tilfeller kunne påvirke organisasjonens valg av utstyr.

 

For en bedrift vil produktivitet og sikkerhet telle vell så mye som SC, så da blir spørsmålet om W10m og økosystemet leverer noe ekstra der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men her så får jo endelig Windows Phone / Windows 10 Mobile en skikkelig toppmodell. Syntes personlig at Microsoft Lumia 950 og 950 XL ble litt slapt, maskinvaren var jo tilsvarende det vi har hatt i toppmodeller på markedet i en god stund allerede.

 

Her virker jo HP å virkelig forsøke å levere en skikkelig relevant toppmodell med det som er tilsvarende maskinvare som kommende Android toppmodeller vil få.

 

 

Det er klart at appsituasjonen til Windows Phone er en gigantisk akillishæl for modellene og salget. Men det å få ut gode og relevante modeller vil jo forhåpentligvis generere litt salg så ikke hele plattformen dropper fullstendig ut av markedet.

 

Du må nå gjerne utdype hvilken maskinvare MS burde ha valgt som hadde vært kvassere...

Lenke til kommentar

dette er i hvert fall mine neste telefon. den er rett og slett helt overlegen alt på markedet i dag. iphone og droids blir leketøy i forhold til denne!

 

blir fort en 12.5" "Laptop" også :). genialt at man slipper å kjøpe en Laptop til 7-10k i tillegg.

 

 

På hvilken måte er denne "overlegen" andre telefoner med Snapdragon 820 osv? Flott maskinvare absolutt, men overlegent alt annet og det å begynne å kalle konkurrentene for leketøy blir vel noe smålig.

Lenke til kommentar

 

Uten Snapchat er det umulig for windowstelefoner å bli stort.

 

Mtp. Segmentet denne telefonen er laget til så tror jeg ikke det er noe problem.

Jeg har "jobb telefon", jeg har også snapchat. Det var før i tiden folk hadde 2 telefoner. En for jobb og en for privat. Jeg bruker telefonen min vel så mye til ting på jobb (email, vakt osv) som jeg bruker den privat.

 

Det å lage "reine business" telefoner er litt 2003. MS må virkelig fri til Snapchat, for å få ungdomen over på WP. Men som jeg har lest så hater snapchat grunderen Microsoft, så det kommer aldri til å skje.

 

Nesten ene og alene tror jeg han kan ta knekken på WP. Selvfølgelig så skal det bare en ny populær app til for å overta Snapchat markedet, og vips, så har han mistet alt, men inntill det skjer så kjøper ikke folk WP. (tror jeg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...