Gå til innhold

Blir ikke Samsung Galaxy S7 vanntett likevel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen

 

Aner ikke, undervannskamera? Men tror nok det for de fleste, holder med at den er vannresistent, slik at den kan brukes uten konsekvens i regnvær.

 

Men slik markedsføring er for meg helt uakseptabelt. Når man legger forventninger til en telefon på denne måten uten å innfri har man villedet forbrukerne. Dette har de helt sikkert gjort for å få ekstra PR rundt telefonen. Det blir ikke noen Samsung på meg. ( Som det uansett ikke ville blitt, da jeg sverger til Iphone )

Endret av Kron
Lenke til kommentar

 

hva er greia med at mobilen skal være vanntett,må vel kunne dusje eller ta en svømmetur uten mobilen

 

Hva er greia med vanntette klær? Må vel kunne dusjen eller svømme uten klær.

Klærne du går i blir ikke ødelagt av å bli våte. De fleste moblier gjør det.

Er ikke dermed sagt at du skal dykke med dem.

Lenke til kommentar

Om telefonen er vanntett er av mindre betydning nå enn tidligere. Ikke vet jeg hva som er årsaken, men min erfaring er at antallet reklamasjoner på grunn av fuktskade har minsket betydelig de siste årene. Jeg kan ikke huske sist en kunde fikk en reklamasjon avvist på grunn av fuktskade, mens dette var en bortimot ukentlig affære for 3-4 år siden. Dette kan selvfølgelig skyldes at de som i dag har "drukningsulykker" med telefonen ikke har urealistiske forventninger om at slikt skal dekkes ved reklamasjon.

Når det er sagt er det selvfølgelig praktisk at den er vanntett dersom telefonen faktisk skulle havne i vaskebøtta, fiskevannet eller toalettet.

Lenke til kommentar

Jeg har valgt Sony Xperia Z3 fordi den er vanntett, og dessuten har best batteri.

At den er vanntett er viktig for meg fordi jeg bor på Vestlandet, og det regner hele tiden.

Jeg er ofte ute i seilbåt, i fjellet, på motorsykkel, i skogen osv.

Google Maps og andre navigasjons-apper brukes hver dag, selv om det regner rett på skjermen.

 

En telefon som tåler vann betyr at jeg ikke trenger å uroe meg for at den skal gå i stykker.

Jeg skal alltid ha vanntett telefon, men det trenger ikke å være fra Sony.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...