Gå til innhold

Slik blir Fallout 4s første tilleggspakker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

 

"We have plans for more. More than $60 worth of new Fallout adventures and features throughout 2016.

 

(direkte oversatt: vi hadde en plan om å sette av litt ressurser til å lage utvidelser til Fallout4 mens vi gikk i gang med utviklingen av Elderscrolls6, men av økonomiske årsaker er vi nødt til å prioritere kortsiktig inntjening, og sette av mer ressurser enn planlagt til melking av Fallout4.)

 

 

 

 

Given the expanded DLC plan, the price of the season pass will increase from the current $29.99 to $49.99 USD (£24.99 to £39.99 GBP; $49.95 to $79.95 AUD) on March 1, 2016."

 

(directe oversatt: hvitsnippene på toppen er ikke happy med inntjeningen på Fallout4 salget og melkingen av Fallout4 fans intensiveres derfor i tiden fremover. Synd at "betal for brukerlagde mods" planen ikke virket i fjor fordi pc folket er så bortskjemte men vi klarer kanskje å selge brukerlagde mods til konsoll folket senere.)

 

 

"We’re also hard at work on the Creation Kit, which will allow you to create and play mods absolutely free. We’re currently testing both Survival Mode and the Creation Kit now, and more details will be forthcoming."

 

(direkte oversatt: tradisjonen tro er spillet vi ga ut "pretty much bare bones", men snart slipper vi utviklerverktøyet vårt slik at våre fans kan gi spillet mer kjøtt på bena. Vi må bare late som utviklerverktøyet som vi har brukt i 5 år+ ikke er helt ferdig, slik at vi kan vente med å gi det ut så ikke modderene rekker å lage store quest mods som konkurrerer med våre offisielle utvidelser. $$$$)

Lenke til kommentar

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

Tvilsomt, i og med at Fallout 4 har solgt over 15 millioner kopier allerede, og tjent inn nok penger til å utvikle TES VI. Tror grunnen til at det blir mer DLC enn planlagt er at de har fått ett nytt studio i Montreal som hjelper til nå, og ting går fortere. De støttet da Skyrim fra 2011 til 2013. Så hvorfor er dette noe annerledes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

Tvilsomt, i og med at Fallout 4 har solgt over 15 millioner kopier allerede, og tjent inn nok penger til å utvikle TES VI. Tror grunnen til at det blir mer DLC enn planlagt er at de har fått ett nytt studio i Montreal som hjelper til nå, og ting går fortere. De støttet da Skyrim fra 2011 til 2013. Så hvorfor er dette noe annerledes?

Tenker da Bethesda gjerne ville se seg ferdig med spillet etter et par utvidelser men at Zenimax vil melke mest mulig penger ut av Fallout4, grunnen til det kan også være at spillet ble veldig populært og at det derfor er grådig mye mer penger å hente. Det er en hvitsnipp forbryter som styrer Zenimax.

 

Lederen for Zenimax Robert Altman (gift med dama som står for mange stemmer i ElderScrolls spillene) har pådratt seg forbud på livstid mot å drive bankvirksomhet etter et forlik der han betalte 5mill$ for å slippe rettsak rundt en banksvindel han var involvert i. Tipper en sånn fyr kan la seg vippe av pinnen av ren grådighet.

Lenke til kommentar

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

 

"We have plans for more. More than $60 worth of new Fallout adventures and features throughout 2016.

 

(direkte oversatt: vi hadde en plan om å sette av litt ressurser til å lage utvidelser til Fallout4 mens vi gikk i gang med utviklingen av Elderscrolls6, men av økonomiske årsaker er vi nødt til å prioritere kortsiktig inntjening, og sette av mer ressurser enn planlagt til melking av Fallout4.)

 

 

 

 

Given the expanded DLC plan, the price of the season pass will increase from the current $29.99 to $49.99 USD (£24.99 to £39.99 GBP; $49.95 to $79.95 AUD) on March 1, 2016."

 

(directe oversatt: hvitsnippene på toppen er ikke happy med inntjeningen på Fallout4 salget og melkingen av Fallout4 fans intensiveres derfor i tiden fremover. Synd at "betal for brukerlagde mods" planen ikke virket i fjor fordi pc folket er så bortskjemte men vi klarer kanskje å selge brukerlagde mods til konsoll folket senere.)

 

 

"We’re also hard at work on the Creation Kit, which will allow you to create and play mods absolutely free. We’re currently testing both Survival Mode and the Creation Kit now, and more details will be forthcoming."

 

(direkte oversatt: tradisjonen tro er spillet vi ga ut "pretty much bare bones", men snart slipper vi utviklerverktøyet vårt slik at våre fans kan gi spillet mer kjøtt på bena. Vi må bare late som utviklerverktøyet som vi har brukt i 5 år+ ikke er helt ferdig, slik at vi kan vente med å gi det ut så ikke modderene rekker å lage store quest mods som konkurrerer med våre offisielle utvidelser. $$$$)

 

Ja nei å få 80-100 timer gameplay for 60 dollar er dårlig. Kort utgivelse dette her!

 

Du vet at industristandarden er 8-12 timer gameplay for 60-80 dollar? Bethesda er litt good guys her faktisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

Tvilsomt, i og med at Fallout 4 har solgt over 15 millioner kopier allerede, og tjent inn nok penger til å utvikle TES VI. Tror grunnen til at det blir mer DLC enn planlagt er at de har fått ett nytt studio i Montreal som hjelper til nå, og ting går fortere. De støttet da Skyrim fra 2011 til 2013. Så hvorfor er dette noe annerledes?

Tenker da Bethesda gjerne ville se seg ferdig med spillet etter et par utvidelser men at Zenimax vil melke mest mulig penger ut av Fallout4, grunnen til det kan også være at spillet ble veldig populært og at det derfor er grådig mye mer penger å hente. Det er en hvitsnipp forbryter som styrer Zenimax.

 

Lederen for Zenimax Robert Altman (gift med dama som står for mange stemmer i ElderScrolls spillene) har pådratt seg forbud på livstid mot å drive bankvirksomhet etter et forlik der han betalte 5mill$ for å slippe rettsak rundt en banksvindel han var involvert i. Tipper en sånn fyr kan la seg vippe av pinnen av ren grådighet.

Par momenter her, de vil tjene mye mer på TES 6 en på DLC til Fallout 4.

Utviklingen av det er i gang for fult.

DLC er raske penger, og greit å sette av en gruppe til å lage dem, også veldig god opplæring.

de har vell avventet lit med de siste lit avhengig av hva folk vil ha.

 

Når det gjelder de tre virker to temmelig små, tenk heartfire.

Den siste ser god ut

Lenke til kommentar

 

Ja nei å få 80-100 timer gameplay for 60 dollar er dårlig. Kort utgivelse dette her!

 

Du vet at industristandarden er 8-12 timer gameplay for 60-80 dollar? Bethesda er litt good guys her faktisk.

 

Synes det blir for enkelt å rangere en utvidelse ved å utelukkende se på hvor mange timer det tar å spille gjennom innholdet. Sjangeren har selvsagt mye å si her. Det er mindre kostbart og tidkrevende å legge til 80 timer med innhold i Fallout enn det er å lage en 80 timers kampanje i Call of Duty. 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

har pipboy ED, noen som vet om season pass er inkludert? hvis ikke så får jeg hive meg rundt å kjøpe føre det stiger.

 

gleder meg mest til wasteland workshop, synes det er mioro å bygge hus og slikt, men fantasien er ikke helt på topp, så et bedre utvalg av ting å bruke gir meg i alle fall et spark i rævva for å prøve mer

Lenke til kommentar

"We’re also hard at work on the Creation Kit, which will allow you to create and play mods absolutely free. We’re currently testing both Survival Mode and the Creation Kit now, and more details will be forthcoming."

 

(direkte oversatt: tradisjonen tro er spillet vi ga ut "pretty much bare bones", men snart slipper vi utviklerverktøyet vårt slik at våre fans kan gi spillet mer kjøtt på bena. Vi må bare late som utviklerverktøyet som vi har brukt i 5 år+ ikke er helt ferdig, slik at vi kan vente med å gi det ut så ikke modderene rekker å lage store quest mods som konkurrerer med våre offisielle utvidelser. $$$$)

 

Å anta at Creation kit er det samme som det utviklerverktøyet de har brukt i 5 år er ikke veldig sannsynlig. Creatin kit er heller en "tynn klient" utgave av utviklerverktøyet og når du fjerner noe funksjonalitet så kan det ver noe som ikke virker som må fikses på også slik fortsetter det og så skal det vel også strømlinje formes litt, slik at kusina til x-en til storesøsters venninne... ja hun med de store puppene, skal kunne lage en storepupper mod med sine egne som modell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nedsig deluxe!

To første DLC's er noen moddere kunne gitt oss så det suger balle. Som om man ikke bruker nok tid på bygging i ørten settlements allerede. Dette er mega skuffendes imo. DLC nr 3 virker spennende men ærlig talt. Når Bethesda slipper dlcs vil jeg ha spennende nye locations og historier å utforske ikke enda mere dritt å bygge. Begynner å ligne på minecraft snart det her. >:/

Lenke til kommentar

Hadde ikke tid til å spille FO4 mer enn 4 dager blank i denne omgangen. Settlements creation var noe av det morsomste med spillet, og det hadde vært moro å prøvd de nye DLCene på det området.

Det blir kos å hente frem FO4 save-filen på 04:00:00 senere i år.

Håper bare ikke Far Harbor-delen blir for mye lik TESO med tanke på de tre fraksjonene.

 

Større utvalg av vanilla mods til våpen og rustning, samt mange, mange flere elementer i settlement creation i vanilla utgaven håper jeg mest på i fremtiden!

Lenke til kommentar

 

 

Ja nei å få 80-100 timer gameplay for 60 dollar er dårlig. Kort utgivelse dette her!

 

Du vet at industristandarden er 8-12 timer gameplay for 60-80 dollar? Bethesda er litt good guys her faktisk.

 

Synes det blir for enkelt å rangere en utvidelse ved å utelukkende se på hvor mange timer det tar å spille gjennom innholdet. Sjangeren har selvsagt mye å si her. Det er mindre kostbart og tidkrevende å legge til 80 timer med innhold i Fallout enn det er å lage en 80 timers kampanje i Call of Duty. 

 

 

Rent teknisk så skal du rangere det sånn. Men du har et poeng, og nei en 80 timers COD campaign er billigere da det ikke er komplekse ting å ta hensyn til: slik som kjønn på spiller, valg spiller har tatt, hvem som lever og er døde, hvordan historien har utviklet seg osv. 

 

Så å lage et 80 timers spill for samme pris som ett på 6 timer og med en kompleks historie og vesentlig mye mer komplisert samt åpen verden er VELDIG bra. Du kan ikke sammenligne en corridor shooter med noe annet og komme ut positivt, de er billigere og lettere å lage på alle måter men alikevel så stinker historien i alle COD spill bortsett fra Modern warfare 1. Resten er fulle av dumme storyfeil og usamenhengende og idiotiske "plotlines".

Lenke til kommentar

Fikk litt "horse armor"-dlc følelse på noe av det.

Er vel bare den øya som er nogenlunde ordentlig expansion.

 

 

Oki, Elsker Bethesda spill, 4Ever... men lurer på om ikke noe er Missing in Translation i denne artikkelen. Prøver meg derfor på en nytolking av den originale engelske teksten.

Tvilsomt, i og med at Fallout 4 har solgt over 15 millioner kopier allerede, og tjent inn nok penger til å utvikle TES VI. Tror grunnen til at det blir mer DLC enn planlagt er at de har fått ett nytt studio i Montreal som hjelper til nå, og ting går fortere. De støttet da Skyrim fra 2011 til 2013. Så hvorfor er dette noe annerledes?

 

 

Det som som ble gitt ut ut til Skyrim virker lit mer helstøpt (Dragonborn og Dawnguard). Ja det var noe småtteri i tillegg. Det var liksom en klar plan for det. Uten å tvære det ut.

 

Som jeg har pekt på i en annen tråd så holdt de på å falle for samme fristelse etter Skyrim etter innspillene etter "åpen dag" der, men gjorde det ikke.

 

Håper dlc er noe trainee'ene jobber med. Sikkert god læring i det. 

 

Slik det antydes nå er det liksom noe som Bethesda burde hatt mer kunstnerisk ambisjon enn, og som ikke er nødvendig.

 

Tipper at BGS hadde bra med utviklingspenger også før salget til Fallout4 tok av.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...