Gå til innhold

Turbasert Hitman-spill kommer til nye plattformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RIP Hitman....

Hvorfor det ? Personlig har jeg spillt Hitman siden "Codename 47", ikke kost meg siden Hitman 2, og er egentlig ganske lei hele serien. Forfriskende med en helt annen vinkling. Selv liker jeg velding godt slike enkle "slowpaced", turn-based, flytte brikker - spill. Lett å plukke opp, lett å like, lett å legge fra seg. Blir spennende å se om det kan leve opp til DE forventningenene da...

Lenke til kommentar

 

RIP Hitman....

 

Hvorfor det ? Personlig har jeg spillt Hitman siden "Codename 47", ikke kost meg siden Hitman 2, og er egentlig ganske lei hele serien. Forfriskende med en helt annen vinkling. Selv liker jeg velding godt slike enkle "slowpaced", turn-based, flytte brikker - spill. Lett å plukke opp, lett å like, lett å legge fra seg. Blir spennende å se om det kan leve opp til DE forventningenene da...

Dette samt st det nye Hitman skal bli "episodisk " viser at serien er død.

 

Jaja vi fikk blood money en av de beste spill noen gang laget.

Lenke til kommentar

Alle hitman spill til nå har vert konge spør du meg. Absolution var knallbra, masse god variasjon og gameplay var bra.

 

Hitman GO var overraskende gøy å spille... Kan kose deg lenge med det.

 

Ble derimot litt skuffet over hele episodisk release greia, men jeg venter med kritikk til jeg får prøvd første. Forøvrig så kan hitman serien aldri dø, det er tross alt alltid relevant. Denne gangen har de også nevnt at det ikke direkte er en historie til hvert mission, men at det er jobb som en hitman i største grad.

 

Ellers så kommer det nok inn storyelementer i blandt. Jeg tror det kan funke svært bra...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...