Gå til innhold

Jaggu ser det ut som om Knack får en oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knack er ein fin opplevelse men ganske krevjande og difor ikkje noko for di som gir seg lett. 1080p og 30-45fps er ikkje heilt der eg vil ha spilla og gir grunnlag for trekk når man ikkje får 60fps. Eg vil påstå at 7 av 10 er meir riktig karakter på spillet, sjølv om mange meiner det burde være 8 av 10. Spillpressens slakt var då som no bare basert på nokre få testere som resten skrev av. Dvs lite å bry seg om.

Lenke til kommentar

Var det egentlig en stor etterspørsel etter en oppfølger til Knack ? Har selv ikke hørt altfor mye skryt om spillet. Hørte at det er relativt middelmådig og noe frustrerende.

 

Litt for vanskelig for unge å spille enda det klart er laget for yngre.

 

Det er ett spill som jeg selv har vurdert å sette i samlingen for å prøve ut, men det blir da når jeg kan plukke det opp brukt for rundt 50kr.

 

Mulig Sony får til bedre med Knack 2.

Lenke til kommentar

Jeg likte Knack jeg! Etter å ha lest endel negative anmeldelser så var jeg veldig skeptisk. Men endel positive anmeldelser og tilbakemeldinger ifra spillere viste seg å stemme. Og spillet føler jeg fikk urettferdig mye kritikk. 

 

Et av få plattform spill jeg har spilt ferdig faktisk.... Så en oppfølger byr meg ikke imot. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...