Gå til innhold

– I Conan Exiles er det spillerne som styrer verdenen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Introduksjonen er ganske lame, Conan går bort til deg, kapper deg ned fra korset, gir deg øksa si og forteller deg "Now it's your turn, survive!". Can I have some wine with this cheese?

 

Morsomt hvordan Joe Bylos prøver å forklare hva spillere skal gjøre. For det funker aldri slikt, spillere vil analysere spillet deres, finne potensielle smutthull og utnytte dem.

Lenke til kommentar

– Dette er absolutt en spillerbygd verden. Du bestemmer. Du fikser verdenen. Du skaper verdenen. Du bygger hus. Du lager dine egne bosetninger. Du skaper ditt eget imperium, forklarer kunstnerisk sjef Gavin Whelan.

 

 

Sweet, Mount&Blade bare mer dynamisk, survival og med fantasi element. Trur dette vil bli episk både singelplayer og multiplayer, men håper ikke det blir Rust som krever alt for mye attention i lange løp. Trur kanskje dette er et spill som blir bedre pve enn pvp hvis de adder nok content og gjør pve vanskelig nok.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff, som jeg ventet på age of conan. 5 år? 4 år? Uansett, alle funcom titler utenom anarchy online og dreamfall, har floppet. Men! Deres hype-maskineri er sterke, og lurer meg igjen, gleder meg :)

 

Men AoC var et brukbart spill, bare ikke det "jizzed my pants" wow-killer-spillet man så for seg når det ble annonsert.

Lenke til kommentar

 

Huff, som jeg ventet på age of conan. 5 år? 4 år? Uansett, alle funcom titler utenom anarchy online og dreamfall, har floppet. Men! Deres hype-maskineri er sterke, og lurer meg igjen, gleder meg :)

 

Men AoC var et brukbart spill, bare ikke det "jizzed my pants" wow-killer-spillet man så for seg når det ble annonsert.

Ja enig her. AoC hadde masse kvalitet som faktisk veldig få mmo titler kan matche opp med. Omgivelsene i det spillet har jeg ikke sett i noen andre MMO per dags dato. Når jeg hørte musikken spilte her så savner jeg de første månedene med Age of Conan for dem var sabla morro. Bare så synd innholdet og PvP delen ikke fungerte godt nok tilslutt og alle disse instansene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger at dette spillet er så bra som det virker. Jeg har spilt alt for mange half-assed survival-spill nå, som alle har endt i en voldsom rage quit på grunn av bugs eller en server full av idiotspillere.

http://www.dorkly.com/post/58310/dayz-ed-and-confused

Problemet her ligger nok mellom skjerm og tastatur. Åpen PVP har dette problemet, det fantes helt tilbake til ultima online. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...