Gå til innhold

I helgen kunne du spille Red Dead Redemption på Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det kan ta nytte av ressursene til xbox one og holde seg stabilt ved 30fps hele tiden uten noen fall vil jo det være en klar forbedring. Det var ikke noen særlig problem som jeg kan huske iallefall, men alt av ytelsesforbedringer forrige generasjons spillene kan få er jo flott.

 

Er meget glad for at RDR blir bakoverkompatibel. Er en av mine desidert favorittspill fra forrige generasjon. Ønsker nå fortsatt å se blandt annet: Trials Evolution, MGS HD Collection, Black Ops 2 og Dante's Inferno.

Lenke til kommentar

Om det kan ta nytte av ressursene til xbox one og holde seg stabilt ved 30fps hele tiden uten noen fall vil jo det være en klar forbedring. Det var ikke noen særlig problem som jeg kan huske iallefall, men alt av ytelsesforbedringer forrige generasjons spillene kan få er jo flott.

Er meget glad for at RDR blir bakoverkompatibel. Er en av mine desidert favorittspill fra forrige generasjon. Ønsker nå fortsatt å se blandt annet: Trials Evolution, MGS HD Collection, Black Ops 2 og Dante's Inferno.

7 år gamalt spill og de håper å go det stabilt på 30fps? Snakk om å sikte lavt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Om det kan ta nytte av ressursene til xbox one og holde seg stabilt ved 30fps hele tiden uten noen fall vil jo det være en klar forbedring. Det var ikke noen særlig problem som jeg kan huske iallefall, men alt av ytelsesforbedringer forrige generasjons spillene kan få er jo flott.

Er meget glad for at RDR blir bakoverkompatibel. Er en av mine desidert favorittspill fra forrige generasjon. Ønsker nå fortsatt å se blandt annet: Trials Evolution, MGS HD Collection, Black Ops 2 og Dante's Inferno.

7 år gamalt spill og de håper å go det stabilt på 30fps? Snakk om å sikte lavt.

 

Tenker sikkert at det er best å sikte lavt og ende høyt, enn å sikte høyt og ende lavt.

Lenke til kommentar

 

 

Om det kan ta nytte av ressursene til xbox one og holde seg stabilt ved 30fps hele tiden uten noen fall vil jo det være en klar forbedring. Det var ikke noen særlig problem som jeg kan huske iallefall, men alt av ytelsesforbedringer forrige generasjons spillene kan få er jo flott.

Er meget glad for at RDR blir bakoverkompatibel. Er en av mine desidert favorittspill fra forrige generasjon. Ønsker nå fortsatt å se blandt annet: Trials Evolution, MGS HD Collection, Black Ops 2 og Dante's Inferno.

7 år gamalt spill og de håper å go det stabilt på 30fps? Snakk om å sikte lavt.

 

Tenker sikkert at det er best å sikte lavt og ende høyt, enn å sikte høyt og ende lavt.

 

 

Emulering av spill fra tidligere konsoller er ikke alltids piece of cake. Hører at Gears of War f.eks hadde god emulering til å begynne med og kjørte smoothere enn på Xbox 360. Så etterhvert så ble emuleringen dårligere og kjører faktisk noe verre enn 360.

 

Derfor satset jeg lavt.  Er mye mer liv som foregår f.eks i GTA5 og det kjører i 1080p30fps på one og ps4. Derimot RDR har ikke masse biler og folk overalt, men stor fin ødemark og litt dyr. Så selv om de remastret alt burde one klare å kjøre det i 1080p60fps. 

 

I realiteten så uten å ha remastret spillets textures +legge til assets ( foliage/gress )så med one sin hardware burde maskina klare å kjøre spillet i 1080p og 60fps uten å nøle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...