Gå til innhold

Nå er Doom-datoen spikret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller alle de gode gamle ID spillene enda, Duke 3d er i litt oppgradert versjon på steam det samme er shadow warrior. Fremdeles de to beste FPS laget.

 

Doom og Doom 2 er også høyst spillbare den dag i dag og jeg runner de spillene rett som det er.

Ærlig alt for alt snakket om at Half life var så bra, er det lenge siden jeg i det hele tatt har vurdert å spille Half life. 

 

Nei alt var bedre i før i tiden, jeg savner Turtles in time, Duke nukem 3d og tuberkulose!

Lenke til kommentar

Yeah Id har ikke sluppet så mye spennende på en stund. Samtidig er det noe tributes til doom1 og 2. Doom 3 likte jeg, spesielt mtp det var sterkt for sin tid.

 

Jeg har troen, ser ut som de fokuserer på action fun. Mye farger og lite dystert.

#believe

Husker med glede når jeg sto i et lite rom i Doom 3, og en svær demon hoppet ned utenfor. Den sto og denget løs på døren, og døren bulte mer og mer innover før den gikk i stykker. Følte meg ikke akkurat modig da... :p Eneste jeg mislikte med Doom 3 var slutten. Når vi først var nede i helvete, hvorfor skulle vi da måtte dra tilbake til Mars igjen, bare for å dra ned til helvete enda en gang? Ble rimelig skuffet der. Men fullførte hele spillet likevel. :) Gleder meg til neste Doom. :)

Lenke til kommentar

Når jeg så denne traileren tenkte jeg "Skal dette være Doom? Langt ifra så mørkt og bloding som jeg så for meg."

Enda et spill som har mistet orginal sjarmen?

 

Ligner da mye mer på de to første spillene enn det tredje, noe som er positivt. Blir også kvitt kjedelige gimmicker som coversystem, og helse som man får automatisk tilbake. Liker også farten på alt, ser ut som en god gammeldags shooter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...