Gå til innhold

Slik skal Microsofts VR-briller brukes til å se på sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet noe om hvilken oppløsning, kontrast og lysstyrke disse "hologrammene" vil få?

Realistisk sett så tviler jeg på at det blir noe i nærheten av det som antydes i videoen der.

 

Bold statement. Se på alle teknologiske hindre vi har kommet over så langt. Tar bare tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det noen som vet noe om hvilken oppløsning, kontrast og lysstyrke disse "hologrammene" vil få?

Realistisk sett så tviler jeg på at det blir noe i nærheten av det som antydes i videoen der.

Bold statement. Se på alle teknologiske hindre vi har kommet over så langt. Tar bare tid.

 

Altså jeg tviler ikke på at de vil klare det en gang i fremtiden. Jeg snakker om denne versjonen av Hololens.

Det er flere som er skeptiske. Fant noe Interessant lesing her om det er flere som lurer på dette: http://www.makeuseof.com/tag/five-questions-microsofts-project-hololens/

Lenke til kommentar

Augmented reality (AR)-briller har en potensiale ut nesten uten grenser, alt som skal til er at brillene blir lette nok til at vi glemmer at vi har de på, ikke ulikt da briller for de av oss som alt bruker briller.

 

Med navigeringa overlay, interaktiv gaming, tv over alt, pc on the go... mulighetene er grense sprengende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...