Gå til innhold

Need for Speed: Most Wanted er gratis akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nice, dette er andre gang EA har spandert ett skikkelig bra spill fra nyere tid og ikke noe fra 90talls katalogen.

 

Første spillet var foresten Dead Space.

De har også delt ut Dragon Age: Origins gratis.

Og Battlefield 3

Ok, nice. Kjøpte BF3 hos origin for rundt 30kr og fikk DA:O med en av de forrige Humble Bundle pakkene jeg kjøpte så derfor husker jeg ikke de.

Lenke til kommentar

Etter en drøy halvtime i dette spillet kjente jeg at nok var nok. Over halvparten av bilene jeg finner er låste og sender meg rett til ingame butikken hvor jeg må kjøpe DLCer for å kjøre dem. Treffer plutselig barrierer som låser av deler av byen, vil du inn? DLC.

 

Bilene føles forøvrig helt grusomme ut. Anbefales ikke, til tross for at det er gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice, dette er andre gang EA har spandert ett skikkelig bra spill fra nyere tid og ikke noe fra 90talls katalogen.

 

Første spillet var foresten Dead Space.

 

Foresten mye ubisoft snadder nu hos humble bundle. Fikk en bunke med spill for 15$ bl. annet Assassins Creed Rogue og The Crew.

 

Har ubisoft bedret seg med folkeskikk i det siste? Har holdt meg unna dem i noen år nå.
Lenke til kommentar

Benyttet anledningen til å få spillet gratis i går.

Satt noen timer med det, men var ikke imponert.

Bilkjøringen føles stivt, kontrollerne er det delay på føles det som, hver gang du kræsjer på må du sitte å se på 5 sekunder av kræsjen din i cinematic versjon, uten en mulighet for å skru det av (jeg fant ihvertfall ikke noe)

 

Bilene blir kjedelige, når alt du kan gjøre er minimale endringer til chassiet ditt. Det er ikke noe styling, du kan ikke sette ditt eget særpreg på dem. Motstanderene dine benytter gummistrikkmetoden, får du et greit forsprang, så kommer de jammen oppi ræva di i en full fart, selv om du vet at bilen din er overlegent raskerere enn motstanderens.

 

Gi meg NFSU2 og NSFMW (det første, og beste Most Wanted)

Dette nye Most Wanted, er bare en latterlig og tåpelig rip-off

Lenke til kommentar

 

 

Har ubisoft bedret seg med folkeskikk i det siste? Har holdt meg unna dem i noen år nå.

 

Ikke sikker egentlig, holder meg egentlig til de få spillene de har som jeg er sikker på. For meg så er det egentlig kun Trials spillene. Assassins er bra, men har spilt så mange av dem at jeg klarer å vente til de er meget billig før jeg kjøper. Da er det gjerne godt patchet i tillegg.

 

Gi meg NFSU2 og NSFMW (det første, og beste Most Wanted)

Dette nye Most Wanted, er bare en latterlig og tåpelig rip-off

 

Enig her. NFSMW var utrolig lekkert da det kom til Xbox 360 og det er over 10 år nå siden.

Begge NFSU spillene var digg. Spilte mye av 1rn online.

Min favoritt NFS derimot er nødt til å være NFS: Hot Pursuit 2 på PS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...