Gå til innhold

Her er Funcoms nye Conan-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli bra dette her, selv om jeg heller ville hatt en skikkelig singleplayer RPG a la Witcher. Ser for meg at Hyboria kunne fungert utmerket til dette.

 

Ja et skikkelig rpg spill i conan universet hadde garantert blitt en kjempesuksess. Men blir vel for dyrt og produsere for dem.Velger derfor og tape enda mere penger på et overmettet kjedelig konsept som med 90% sikkerhet blir en flopp.

Lenke til kommentar

 

Kan bli bra dette her, selv om jeg heller ville hatt en skikkelig singleplayer RPG a la Witcher. Ser for meg at Hyboria kunne fungert utmerket til dette.

Ja et skikkelig rpg spill i conan universet hadde garantert blitt en kjempesuksess. Men blir vel for dyrt og produsere for dem.Velger derfor og tape enda mere penger på et overmettet kjedelig konsept som med 90% sikkerhet blir en flopp.

 

 

Mettet konsept? Se på hvor mye COD, BF eller Fifa forandrer seg - eller hvilket som helst annen spillserie. Litt endringer her og der, og de selger forsatt som hakka møkk. Survival konseptet er absolutt ikke noe mer mettet enn hvilken som helst annen sjanger/konsept. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På en måte er markedet mettet men samtidig ikke, da de fleste spillene har floppet helt, dayz, h1z1, rust etc..

ingen som klarer å få det riktig. På tide at noen kommer med noe fullverdig. 

 

Både DayZ og Rust har solgt over 3 millionar eksemplar, kan vel vanskeleg kalle det ein flopp.

 

Einig at det er mykje rart ute i early access verda då.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er ikke markedet snart mettet for slike survival spill. Flopp incoming.

På en måte er markedet mettet men samtidig ikke, da de fleste spillene har floppet helt, dayz, h1z1, rust etc..

ingen som klarer å få det riktig. På tide at noen kommer med noe fullverdig. 

Delvis enig her. Dayz, h1z1 er ikke særlig gode survival spill, men ekstremt morsomt når man spiller battle royale og har venner med! Så er det vel enda "early access". Hvem vet når/hvis det endelig er ferdig. På tide med et komplett ferdig spill. Orker ikke være prøvekaniner i evid tid. Blir jo lei før spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke markedet snart mettet for slike survival spill. Flopp incoming.

På en måte er markedet mettet men samtidig ikke, da de fleste spillene har floppet helt, dayz, h1z1, rust etc..

ingen som klarer å få det riktig. På tide at noen kommer med noe fullverdig. 

Delvis enig her. Dayz, h1z1 er ikke særlig gode survival spill, men ekstremt morsomt når man spiller battle royale og har venner med! Så er det vel enda "early access". Hvem vet når/hvis det endelig er ferdig. På tide med et komplett ferdig spill. Orker ikke være prøvekaniner i evid tid. Blir jo lei før spillet kommer ut.

Problemet mitt også med disse early access spillene. Jeg er dritt lei leeeeenge før de kommer ut

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fett - funcom har endelig lært og svingt av MMO bølgen. The Park og nå dette gjør at jeg faktisk har litt troa igjen. Ingen erfaring med slike hardcore survival spill, men håper det blir bra.

 

Gjort riktig kan slike survival spill bli underholdende, men akilesshælen til spill i denne sjangeren er innhold. Det er vanskelig å ha nok innhold til at spillet ikke blir ensformig og kjedelig i lengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...