Gå til innhold

Kickstarter-kampanjen for Hero’s Song er kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

 

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Lenke til kommentar

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

 

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

 

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.

Lenke til kommentar

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.

Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Lenke til kommentar

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.
Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Hæ? Nå dagens cod er jo ikke like cod fra 2003.

Lenke til kommentar

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.

Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

 

COD er vel det mest kjente eksemplet, føltes naturlig å dra det frem.

 

Men kom gjerne med eksempler på virkelig innovasjon, jeg er oppriktig interessert i å prøve noe virkelig nytt :)

Lenke til kommentar

 

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.
Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Hæ? Nå dagens cod er jo ikke like cod fra 2003.

Helt likt, andre våpen, men helt likt gameplay.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.
Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Hæ? Nå dagens cod er jo ikke like cod fra 2003.

Helt likt, andre våpen, men helt likt gameplay.

 

Om første person skyting er eneste kriteria så er jeg helt enig. Nå dagens Cod's opprinelse er modern warfare. De tidligere hadde mere klassisk fps gameplay.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

 

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.
Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Hæ? Nå dagens cod er jo ikke like cod fra 2003.

Helt likt, andre våpen, men helt likt gameplay.

Om første person skyting er eneste kriteria så er jeg helt enig. Nå dagens Cod's opprinelse er modern warfare. De tidligere hadde mere klassisk fps gameplay.

Nei samme gameplay: ekstrem skripta brett, horder på horder av evig spawing fiender (er en grunn til at det er så lett å lage zombie versjoner av spillet)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

 

 

 

 

7mill for et klisjé spill som det der? Overrasker meg ikke at det ikke tjente penger. De har jo lånt ideer fra massive chalice, diablo og typiske RPG elementer. Innovasjon i denne sjangeren hadde vært å ikke hatt med alver eller dverger ...

Hadde de bedt om 1 mill eller 1,5 og vært mer realistiske på scope så hadde de hvertfall hatt en sjans.

Finnes tilnærmet ingen inovasjon overhodet i dagens industri, bare variasjoner på noe annet... COD er prima eksempel, håver inn miliarder og har ingenting nyttt. Det betyr ikke at spillet er dårlig for det.
Så brukte du cod da, den serien som er helt lik det første spillet som kom i 2004.

Greit at det kan virke som industrien mangler nye ideer og inovasjon. Men det fins da serier som har noe mer inovasjon enn cod som har minus 400 på inovasjons skalaen.

Hæ? Nå dagens cod er jo ikke like cod fra 2003.

Helt likt, andre våpen, men helt likt gameplay.

Om første person skyting er eneste kriteria så er jeg helt enig. Nå dagens Cod's opprinelse er modern warfare. De tidligere hadde mere klassisk fps gameplay.

Nei samme gameplay: ekstrem skripta brett, horder på horder av evig spawing fiender (er en grunn til at det er så lett å lage zombie versjoner av spillet)

 

Vi får være enige om å være uenige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...