Gå til innhold

SNIKTITT: Denne støvsugerroboten kaster ikke bort tiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler referanser til Neato støvsugerne. De har som Moskus sier levert støvsugere som "vet hvor de er" i lang tid (bruker LIDAR), de tar seg også langt mindre betalt for det. Kjøpte daværende toppmodell Botvac D85 for et snaut år siden og til under halvparten av prisen - gjør jobben! Er kjempefornøyd! :)

Endret av joppzter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en roomba 880 en god stund og den er konge. Den støvsuger hver dag. Jeg ville ikke kjøpt denne nå. Gå for en 880. Mye billige. Å starte den fra wifi ser jeg ikke helt poenget med. Min starter 0900 hver morgen og gjør seg ferdig. Ikke i helgene. Den finner frem og har dirtdetection slik at den finne steder med mye støv.

 

Siden den støvsuger når jeg ikke er hjemme, ser jeg den aldri. Bare tømmer den av og til. 880 har samme sugesystem som 890. En bonus er at man blir tvunget til å ha det ryddig. Beste kjøpet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mangler referanser til Neato støvsugerne. De har som Moskus sier levert støvsugere som "vet hvor de er" i lang tid (bruker LIDAR), de tar seg også langt mindre betalt for det. Kjøpte daværende toppmodell Botvac D85 for et snaut år siden og til under halvparten av prisen - gjør jobben! Er kjempefornøyd! :)

 

Vi skal ha med Neato i den store samletesten av robotstøvsugere som kommer om noen uker.

 

Kurt Lekanger, testsjef

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fint om dere tester hvor høye kanter og dørterskeler robotene kommer over, og hvor godt de takler lange hår. Hadde en Roomba 560 som ikke holdt ut lange hår i mengder. De tvinnet seg inn i alt som roterte, og selv om jeg klippet løs tromler etter hver runde, måtte den til slutt gi tapt for hår som kom seg lenger inn i maskineriet.

Lenke til kommentar

 

 

Vi skal ha med Neato i den store samletesten av robotstøvsugere som kommer om noen uker.

 

Kurt Lekanger, testsjef

 

 

 

Kan dere kategorisere etter om robotene egner seg for husdyr som etterlater seg lange hår? Hadde ihvertfall vært supert for de som kun er på let etter slike modeller.

 

Blir fort en 20-30 cm lange hår på de lengste stedene i pelsen, mellom jeg virkelig klipper husdyret mitt. Så det er nok en blanding av 5-10 cm hår og opptil 30 cm.

 

Kom gjerne med butler-robot som kan gå tur med husdyret på i de værste vinterstormene også. Hadde vært nesten genialt, eller galskap ettersom  :eek:

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Roomba robot støvsuger for 2 år nå. roboten er helt fantastisk. kjøpte den for ca 3500 kr., slik at du kan få best mulig merke uten å betale en så høy pris :-) min Roomba navigere intelligent og gjør en perfekt støvsuging. Så man trenger ikke nødvendigvis å kjøpe toppmodellen til å ha en fantastisk opplevelse. Jeg føler at kvaliteten på roboten er super godt gjort. Kan bare anbefale iRobot Roomba.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig. iRobot Roomba har mange modeller for mer rettferdige priser, som jeg tror er helt på toppen av kvalitet og ytelse. Du kan få en Roomba fra rundt 3000 og oppover. I alle testene jeg har lest vinner Roomba mot Neato. Du kan ikke bare hevde at når du gjør en produkttest på en toppmodell av iRobot, at et annet merke er bedre fordi det er billigere. Der er for øyeblikket ingen konkurrerende modeller der kan sammenlignes med Roomba 980, den er helt unikt, så hvis du ønsker å sammenligne Neato priser, så du må gjøre det med Roomba 600-serien på pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Neato ikke vinner pga. effektivitet pr krone, så er det noe i veien med testen... :D

Jeg er ikke enig. iRobot Roomba har mange modeller for mer rettferdige priser, som jeg tror er helt på toppen av kvalitet og ytelse. Du kan få en Roomba fra rundt 3000 og oppover. I alle testene jeg har lest vinner Roomba mot Neato. Du kan ikke bare hevde at når du gjør en produkttest på en toppmodell av iRobot, at et annet merke er bedre fordi det er billigere. Der er for øyeblikket ingen konkurrerende modeller der kan sammenlignes med Roomba 980, den er helt unikt, så hvis du ønsker å sammenligne Neato priser, så du må gjøre det med Roomba 600-serien på pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis Neato ikke vinner pga. effektivitet pr krone, så er det noe i veien med testen... :D

Jeg er ikke enig. iRobot Roomba har mange modeller for mer rettferdige priser, som jeg tror er helt på toppen av kvalitet og ytelse. Du kan få en Roomba fra rundt 3000 og oppover. I alle testene jeg har lest vinner Roomba mot Neato. Du kan ikke bare hevde at når du gjør en produkttest på en toppmodell av iRobot, at et annet merke er bedre fordi det er billigere. Der er for øyeblikket ingen konkurrerende modeller der kan sammenlignes med Roomba 980, den er helt unikt, så hvis du ønsker å sammenligne Neato priser, så du må gjøre det med Roomba 600-serien på pris.

Jeg kan nok ikke påstå at i "alle testene jeg har lest" så har Neato vunnet over Roomba, men at Neato vinner over Roomba skjer jo med jevne mellomrom det også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...