Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne raden inneholder det som unektelig ser ut som en blits i midten og to kameraer på høyre og venstre side – ikke vanlig kost, selv i toppmodellverdenen.

Doble kamera (på baksiden) vil komme som en storm til toppmodeller i 2016. Vi er fortsatt i januar og det er ikke vanlig på 2015-modellene, men på 2016 toppmodellene vil det bli vanlig. Doble kamera kan potensielt gi en rekke store forbedringer fra vanlige enkle kamera, men mange av forbedringene* avhenger av programvare og det kan ta både ett og to år før det begynner å modnes.

 

* Dobling av framerate på video (høyoppløst sakte film etc), støyfjerning, stereoskopisk 3D, dobbel fokus, dybdesensitiv bilderedigering, et kamera optimalisert for dagslys og ett for lite lys, eller et moderat vidvinkelkamera og et moderat tele. Og sikkert en hel del andre kule ting som jeg ikke kommer på i farta.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For det første vil volumknappene som nevnt bli flyttet fra baksiden til siden av telefonen

 

Det er jo bare tåpelig, når man har hatt knapper på baksiden en stund skjønner man plutselig ikke at det er mulig å ha dem på siden.  Hadde Eplefolka lagd det sånn hadde det ok blitt omptalt som en"revolusjon" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

For det første vil volumknappene som nevnt bli flyttet fra baksiden til siden av telefonen

 

Det er jo bare tåpelig, når man har hatt knapper på baksiden en stund skjønner man plutselig ikke at det er mulig å ha dem på siden.  Hadde Eplefolka lagd det sånn hadde det ok blitt omptalt som en"revolusjon" :)

Enig. Har fra og med LG G2 ikke klart å ha noe annet enn knappene bakpå, kombinert med at man kan "tappe" for å vekke skjermen er det helt fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjøper meg ein V10 istedet.

 

Enig, satt nettopp og så noen Youtube videoer om V10 og er imponert på det meste, men heller en gigantisk skjerm enn en liten skjerm på toppen.  de fleste av oss har såpass "mobil OCD" at vi trenger sjelden eksterne varsel iform av noe annet en det blinkende lyset. tror LG kunne lagt den ekstraskjerm inn som en app og gjort den valgfri.

 

ser også ut til at V10 tåler såpass med juling at man ikke trenger deksel.......... tror jeg :)

Lenke til kommentar

Vel, om det blir tilfelle at de slutter med den geniale volum/tastelås knappen på G5, er saken fortsatt ganske grei. Kjøper meg ein V10 istedet.

 

LG har i det minste gitt oss ok alternativer

 

 

Kan du utdype for oss som ikke har de nevnte modeller, og som ikke helt greier å visualisere seg brukergrensesnittet, seriøst ment altså. Man må ofte holde ting i hånda for å se hva folk snakker om. Holder kanskje at du bekrefter om G5 har nøyaktig lik slik funksjon som LG Spirit i grunnen, for min del.

 

Det jeg er ute etter er nøyaktig hvilken del av opplevelsen er det som er såå fantastisk at det ikke kan unnværes?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Vel, om det blir tilfelle at de slutter med den geniale volum/tastelås knappen på G5, er saken fortsatt ganske grei. Kjøper meg ein V10 istedet.

 

LG har i det minste gitt oss ok alternativer

 

 

Kan du utdype for oss som ikke har de nevnte modeller, og som ikke helt greier å visualisere seg brukergrensesnittet, seriøst ment altså. Man må ofte holde ting i hånda for å se hva folk snakker om. Holder kanskje at du bekrefter om G5 har nøyaktig lik slik funksjon som LG Spirit i grunnen, for min del.

 

Det jeg er ute etter er nøyaktig hvilken del av opplevelsen er det som er såå fantastisk at det ikke kan unnværes?

Søk på youtube.. :) Der finner du alt du lurer på ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...