Gå til innhold

Nå blir WhatsApp helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spam har allerede begynt. Er det en svakhet at telefonnummer brukes til identifikasjon av sluttbruker?

 

Er tungvindt med alt dette som har med back-up og gjennoppretting av mediafiler og meldinger når du bytter telefon og telefonnummer

I for eksempel Messenger blir alt beholdt uansett hva man gjør, i Whatsapp blir alt slettet hvis man ikke backer up alt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvor mange meldingstjenester trenger vi egentlig nå når man kan sende ubegrenset med sms og mms osv?

 

Selv fjerner jeg flere og flere av disse appene både med tanke på personvern og batteribruk - folk får ta kontakt på "gamlemåten". Jeg er dog sikker på at disse appene har vært med på å presse prisene nedover hos teleoperatørene, så det finnes jo noen fordeler også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvor mange meldingstjenester trenger vi egentlig nå når man kan sende ubegrenset med sms og mms osv?

 

Selv fjerner jeg flere og flere av disse appene både med tanke på personvern og batteribruk - folk får ta kontakt på "gamlemåten". Jeg er dog sikker på at disse appene har vært med på å presse prisene nedover hos teleoperatørene, så det finnes jo noen fordeler også.

De er kjekke å ha når man er i utlandet. I stedet for 4 kroner per sms i USA, er det gratis med meldingstjeneste. Dvs., hvis du ikke er på wifi spiser du littegrann av datakvoten din.

Lenke til kommentar

 

Var mye bedre at det kostet 1 dollar i året. Begynner det å dukke opp reklame i Whatsapp, så byttet jeg til noe annet.

 

Det blir ikke reklame

"Dette nye bruksområdet innebærer å benytte appen til å kommunisere direkte med bedrifter og organisasjoner på nyttig vis."

 

Dette betyr i praksis "Reklame" i min verden. Uansett hva format de bruker, er all kommunikasjon fra 3. parter uønsket i min verden.

Lenke til kommentar

Hvor mange meldingstjenester trenger vi egentlig nå når man kan sende ubegrenset med sms og mms osv?

 

Selv fjerner jeg flere og flere av disse appene både med tanke på personvern og batteribruk - folk får ta kontakt på "gamlemåten". Jeg er dog sikker på at disse appene har vært med på å presse prisene nedover hos teleoperatørene, så det finnes jo noen fordeler også.

 

Er veldig mye dyrere med en gang man kommuniserer en del over landegrenser, eller sender meldinger når man er i utlandet. Bilder over MMS har også en del begrensninger, og man kan ikke enkelt sende videoer. Whatsapp har også andre utrolig praktiske funksjoner, som jeg bruker en god del.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...