Gå til innhold

Nye Hitman ble plutselig episodisk, bare to måneder før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Hitman kan funke episodisk. Jeg bruker mye tid per brett for å oppnå det jeg vil få til i de spillene. Ikke bare for å gjøre det 'rett', men også for å ta livet av folk sånn jeg vil gjøre det. Jeg ser på det som serien 'Sherlock': Langt mellom hver bolk i serien, men en faentastisk produksjonverdi. Tidligere Hitman-spill har vist de kan være utrolig bra, så her dunster det potensiale!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Square Enix, først FFVII remake episodisk og nå Hitman, skeptisk, men det kan fungere. Ender jo med for min egen del at hvis jeg kjøper det så blir det etter alt er gitt ut.

 

Fulgte The Walking Dead i sesong 2 fra episode 1 - 5, for mye venting, for lite hver gang. Endte bare opp med at jeg spilte alt sammenhengende til slutt uansett.

 

Lurer på om det er en smart beslutning, ville det ikke vært bedre og bare utsatt spillet? Kanskje det faktisk ikke ville blitt utgitt hvis de ikke kunne gjort episoder.

Lenke til kommentar

Episodebaserte spill er dessverre ikke helt min greie.. :(

 

Ikke min heller. Mente episodebaserte spill i utgangspunktet var vinn-vinn, helt til jeg prøvde dem, og fant ut at det ble skikkelig kræsj med hvordan jeg liker å innta underholdningen min. Det blir litt som å sammenligne utdatert tradisjonell tv med feks Netflix. Å se en tv-serie over 2-3 måneder er ikke min greie, og det samme gjelder spill. For min del føles det som om jeg får et mindre produkt, og det er derfor jeg ikke kan fordra DLC.

 

Men så lenge det ikke går på bekostning av innhold så er det forsåvidt helt greit. Da får Hitman fans gleden av å spille deler av spillet tidligere enn de ellers ville fått muligheten til, og så kan jeg vente til hele greia er ute. Det ville jo blitt utsatt uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Episode basert spill er for indy utviklere som ikke har tid og penger til å lage fulle spill i et, de trenger pengene fra episode 1 til å lage episode 2 osv. 

 

At Square Enix nå tror de er en indy utvikler er ikke et bra tegn.

 

Nå baserer jeg svaret mitt på hva jeg har hørt i spillpodcasten LOLBua, hvor de gjenga uttalser fra Ragnar Tørnquist om at episodebaserte spill ikke er billige. Heller handlet det om muligheten til å nå publikum, samtidig som man får produsert det produkte man ønsker å lage. Men det er fra en podcast hvor noen sa at noen sa, før jeg sier det videre her, og mulig ikke en god kilde.

Lenke til kommentar

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

 

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

 

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

Lenke til kommentar

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

 

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

 

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

 

Avbestill?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Ble mildt sagt forbannet når jeg fikk vite dette. Jeg som hadde forhåndsbestilt det.. Greit nok..

 

Men de kunne gjort det slik at de som hadde forhåndsbestilt det, fikk refundert de hundrevis av kronene dette kostet.

 

Eller latt folk som hadde forhåndsbestilt det fått spillet gratis når det kommer ut..

 

Avbestill?

 

AtW

 

Var for sent. Fikk e-post om at det hadde blitt kansellert.

 

Hadde kjøpt det via PSN Store. Virker ikke som det går ann å avbestille via PS4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj

Da blir det bare å vente med spillet til alle episodene er ute. Skal jeg spille et spill bør hele spillet være på plass med engang. Sjeldent jeg gidder å bry meg om DLC'er eller episoder som kommer ut en gang i fremtida. Når jeg er ferdig med spillet er jeg ferdig med spillet. Det er mange flere spill der ute i verden å bruke tid på deretter.

Lenke til kommentar

Ok, da vet du i det minste at man ikke bør forhåndbestille spill, og ihvertall ikke fra PSN.

 

AtW

Nå skal jeg ikke uttale meg for hardt om akkurat denne tittelen, men jeg har avbestilt PSN-forhåndsbestillinger tidligere, selv om supporten sa det ikke var mulig. Du må imidlertid gjøre det via PC (eller nettleser altså) ved å logge på https://account.sonyentertainmentnetwork.com/, gå til ordrehistorikk og deretter kan man på den enkelte ordrelinje velge å kansellere.

 

[EDIT:] Ser at jeg kanskje heller burde svart på innlegget til lumito.

Endret av Scoops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...