Gå til innhold

GUIDE: Slik sniker du deg fremst i Microsofts lange oppdateringskø


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk for ett par uker siden. Ble avbrutt midt i et multiplayer-spill, og det tok lang tid å oppdatere. Det verste er at XCOM ikke lenger fungerer etter oppdateringen.

 

Enkelt å fikse hvis du har XCOM via Steam, høyreklikk og velg 'verify integrity of game cache'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med oppgradering fra DVD\minnepenn er windows får en windows.old mappe i C:\

Så derfor velger jeg ikke den løsningen.

 

Syns siden forrige build er microsoft trege å lage iso build (Windows 10 Preview Build 11099) prøv finne den uten det er beta versjon eller ikke, er ikke bare å laste ned en iso fil.

Lenke til kommentar

Problemet med oppgradering fra DVD\minnepenn er windows får en windows.old mappe i C:\

Så derfor velger jeg ikke den løsningen.

 

Syns siden forrige build er microsoft trege å lage iso build (Windows 10 Preview Build 11099) prøv finne den uten det er beta versjon eller ikke, er ikke bare å laste ned en iso fil.

 

Kjør disk cleanup å fjern den? Problem solved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 måneder? At det er en kø er greit nok, 2 måneder er helt latterlig.

 

AtW

 

 

Kanskje det har noe å gjøre med at Microsoft med vilje har slått på fildeling som default oppsett på Win10, slik at oppdateringene dine må først innom mange vilt fremmede og kanskje også naboen din før de når deg.

Lenke til kommentar

 

Fikk for ett par uker siden. Ble avbrutt midt i et multiplayer-spill, og det tok lang tid å oppdatere. Det verste er at XCOM ikke lenger fungerer etter oppdateringen.

 

Enkelt å fikse hvis du har XCOM via Steam, høyreklikk og velg 'verify integrity of game cache'.

Har gjort det, men fungerte ikke. Det er en diskusjon om det på steam, men for flere, inkludert meg, fungerer ikke noe.

 

Men så er det ikke lenge til XCOM 2 :D

Lenke til kommentar

2 måneder? At det er en kø er greit nok, 2 måneder er helt latterlig.

 

Har du stått 2 måneder i kø, så har du stått i feil kø ...

(Da er det noe annet som blokkerer for oppdateringen, uvisst hva.)

(Men lignende ting har skjedd tidligere med eldre versjoner av Windows.)

 

Men hvis man får beskjed om at man står i kø - bare vær tålmodig - uten å bli fortalt at man står i feil kø, så vil vel noen og enhver begynne å murre.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et par problemer i forbindelse med dette programmet. For det første kan jeg ikke høyreklikke på det for å velge "Kjør som administrator". Da låser Explorer seg. Hvis jeg kjører det normalt, sitter jeg fast på "Getting a few things ready"

 

Dette forvirrer meg litt. Ikke at det skal by på alt for store problemer. Planlegger nemlig å skaffe meg en mSATA i løpet av uken og legge OS inn der på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...