Gå til innhold

SNIKTITT: Kan en laptop bli stort råere enn dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dere skrev i forrige artikkel om Samsung brettet at Samsung sa det var deres største OLED panel. Dette er åpenbart større. Trodde dette, og den i HPen var LG sitt basert på dette, men åpenbart ikke. De nærmer seg hvertfall hverandre nå. LG er nede i 30" og Samsung oppe i 14". Blir spennende å se test av dette panelet.

 

Tror ellers jeg ville anbefalt Microsoft Egde i Dark mode for best batteritid ut av denne maskinen.

Lenke til kommentar

Hmm, dere skrev i forrige artikkel om Samsung brettet at Samsung sa det var deres største OLED panel. Dette er åpenbart større. Trodde dette, og den i HPen var LG sitt basert på dette, men åpenbart ikke. De nærmer seg hvertfall hverandre nå. LG er nede i 30" og Samsung oppe i 14". Blir spennende å se test av dette panelet.

 

Tror ellers jeg ville anbefalt Microsoft Egde i Dark mode for best batteritid ut av denne maskinen.

 

Samsung bruker AMOLED.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hmm, dere skrev i forrige artikkel om Samsung brettet at Samsung sa det var deres største OLED panel. Dette er åpenbart større. Trodde dette, og den i HPen var LG sitt basert på dette, men åpenbart ikke. De nærmer seg hvertfall hverandre nå. LG er nede i 30" og Samsung oppe i 14". Blir spennende å se test av dette panelet.

 

Tror ellers jeg ville anbefalt Microsoft Egde i Dark mode for best batteritid ut av denne maskinen.

Samsung bruker AMOLED.

 

 

Det gjør vel sansynligvis lenovo også?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Samsung bruker AMOLED.

 

Dette er en Samsung AMOLED skjerm

 

Ellers er det ingenting spesielt med AMOLED. Det står for Active Matrix Organic Light Emitting Display. Jeg kan ikke si 100% sikkert, men ganske sikker på at LG sine TVer også er AMOLED. I kontrast til P-OLED. Som er Passive og ikke active. AMOLED er ikke en Samsung merkevare. De bare har skrevet navnet på teknologien sin på eskene sine. Siden de var de eneste som hadde det, forbandt folk det med Samsung. Og så kom LG, og de forbindes med OLED. Så så lenge ingen andre lager OLED så er det en lett måte å skille på. Selv om det er litt merkelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...