Gå til innhold

Så kraftig må PC-en din være for å kjøre Far Cry Primal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at utviklingstiden mellom Far Cry 4 og Primal bare er rundt 14 måneder? Er det forskjellige Ubisoft studioer som jobber med dette? Skjønner at det ikke blir store hopp i grafikken om de ikke tar seg bedre tid med spillet.

Dette blir søppel frykter jeg.

FC4 var også bare en stor update til FC3 syns jeg.

Lenke til kommentar

Har fremdeles ikke fått tid/giddet å spille Far Cry 4. 

 

Etter å spilt noe timer med FC3 gadd jeg ikke mer, alt ble likt, ikke noe nytt.

 

Ikke at jeg har noe i mot spill der spillet går ut på det samme om igjen og om igjen, men det som gikk om igjen og om igjen i far cry 3 var ikke interessant nok(som med AC spillene, eller Watch dogs) Så med andre ord UBI spill. 

 

Om FC4 kommer på salg på steam igjen, det er 50% og jeg tilfeldigvis har penger skal jeg få kjøpt det, jeg har det jo på watch listen min.

 

Premival derimot nope. Og er det noen andre som føler at premival egentlig burde være en Stand alone Xp pakke alle blood draoon var til FC3. jeg ser bare ikke hvordan de kan gi ut primeval til fullpris.

Lenke til kommentar

Gleder meg, digger FC-serien. sprø historier og masse action! Liker at noen fortsatt har fokus på enspillermodus for oss som bare "gamer" innimellom.

 

Noen som kan si om jeg kan spille det greit (Mac/bootcamp fra 2011, måtte bytte skjermkort):

3,4 GHz Intel Core i7

AMD Radeon HD 6970M 2048 MB

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...