Gå til innhold

Rise of the Tomb Raider slippes på PC denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bikket vel nylig 1 mill solgte. Men er nok mye bortkastet salgspotensiale som følge av MS-dealen. Men kompensasjonen har vel veid opp for det.

 

Når spillet omsider kommer til PS4 er nok en del av luften gått ut av den ballongen. Men igjen er kundebasen en del større da, så med mindre de feiler like miserabel med lanseringstidspunktet igjen vil det nok selge greit på PS4.

 

Kjempebra spill når sant skal sies :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Beskjeden har vært tidlig 2016 for PC versjonen i lang tid. Så at det kommer i slutten av denne mnd er ingen overraskelse.

 

1 million solgte over X360/XBO er ikke så dårlig når en tenker over hvilke andre store spill som lanserte samtidig. Salget vil nok ta seg betraktelig opp utover året når flere blir ferdig med disse store AAA titlene som kom samtidig.

 

Med PC nå og PS4 på utover året så vil nok salgs tallene bli riktig så bra. 

Lenke til kommentar

 

 

Planen var vel ikke at det skulle slippes på pc så fort?

Lurer på hvor dårlig det faktisk solgte til xbone

Jo, planen var PC tidlig i 2016.

 

Det har solgt over en million på Xbox One hittil.

 

 

Hvordan vet du hva planen var?

 

AtW

Det har vært offisiell info siden sommeren. Eksempel:

http://tombraider.tumblr.com/post/124843126455/square-enix-announces-rise-of-the-tomb-raider-for

 

Jeg er ikke ute etter å spre feilinformasjon her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakk om å nedverdige Sony ... Først Xbox får den flere måneder før, største konkurrenten. Tomb Raider startet på PSX og var en av de største spillene på Playstation den tiden og fortsatte å være det. Så nå får vi det på PC denne måneden og ett helt år etter på PS4?

 

Jeg har kraftig PC og kommer nok til å kjøpe det å PC, men hadde muligheten for PS4 utgave vært der så hadde jeg lett kjøpt den der. På TV'en og med dual shock som hører hjemme i spillserien her. Skuffende

Lenke til kommentar

Snakk om å nedverdige Sony ... Først Xbox får den flere måneder før, største konkurrenten. Tomb Raider startet på PSX og var en av de største spillene på Playstation den tiden og fortsatte å være det. Så nå får vi det på PC denne måneden og ett helt år etter på PS4?

 

Jeg har kraftig PC og kommer nok til å kjøpe det å PC, men hadde muligheten for PS4 utgave vært der så hadde jeg lett kjøpt den der. På TV'en og med dual shock som hører hjemme i spillserien her. Skuffende

 

Du kan fint spille det med Dualshock 4 på PCen da.

Lenke til kommentar

Snakk om å nedverdige Sony ... Først Xbox får den flere måneder før, største konkurrenten. Tomb Raider startet på PSX og var en av de største spillene på Playstation den tiden og fortsatte å være det. Så nå får vi det på PC denne måneden og ett helt år etter på PS4?

 

Jeg har kraftig PC og kommer nok til å kjøpe det å PC, men hadde muligheten for PS4 utgave vært der så hadde jeg lett kjøpt den der. På TV'en og med dual shock som hører hjemme i spillserien her. Skuffende

 

 

Pff, første Tomb Raider kom først ut på Saturn. Rise burde vært Dreamcast eksklusiv heller  :tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Snakk om å nedverdige Sony ... Først Xbox får den flere måneder før, største konkurrenten. Tomb Raider startet på PSX og var en av de største spillene på Playstation den tiden og fortsatte å være det. Så nå får vi det på PC denne måneden og ett helt år etter på PS4?

 

Jeg har kraftig PC og kommer nok til å kjøpe det å PC, men hadde muligheten for PS4 utgave vært der så hadde jeg lett kjøpt den der. På TV'en og med dual shock som hører hjemme i spillserien her. Skuffende

 

 

Pff, første Tomb Raider kom først ut på Saturn. Rise burde vært Dreamcast eksklusiv heller  :tease:

 

 

Skulle kommet på min Game Gear :D

Lenke til kommentar

"Rise of the Tomb Raider kom først til Xbox One og Xbox 360 i november i fjor og vil fortsette å være konsolleksklusiv frem til spillet lanseres på PlayStation 4 mot slutten av 2016."

 

Hæ? Hvordan i allverden er det konsolleksklusivt når det kommer på PC i slutten av januar???

O.o

Lenke til kommentar

Snakk om å nedverdige Sony ... Først Xbox får den flere måneder før, største konkurrenten. Tomb Raider startet på PSX og var en av de største spillene på Playstation den tiden og fortsatte å være det. Så nå får vi det på PC denne måneden og ett helt år etter på PS4?

 

Jeg har kraftig PC og kommer nok til å kjøpe det å PC, men hadde muligheten for PS4 utgave vært der så hadde jeg lett kjøpt den der. På TV'en og med dual shock som hører hjemme i spillserien her. Skuffende

 

Du vet det går an å spille med dualshock på PC? Og at det er noe som heter HDMI-kabel som gjør at man kan se PC-skjermen på TV'n? Problem gone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...