Gå til innhold

Awesome Games Done Quick skal runde over 130 spill innen søndag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fattet først interesse for å se andre spille ved forrige AGDQ, og denne gangen har jeg allerede tittet innom en del ganger. Det er ikke alle spill som er interessante å se på, men noen av retrospillene vekker gode minner. Er litt enig med zilas0 angående glitcher og sånn, men jeg tar det for det det er og koser meg noenlunde med det :)

Lenke til kommentar

Syns de burde slutte med glitches og spille spillet som det er meint og bli spilt.

Så det er sånn man har det moro altså, og her trodde jeg at underholdning varierte fra person til person.

 

Det finnes glitchless-kategorier for de fleste spill, problemet med disse er at det er flere spill der man ikke trenger å glitche for å hoppe over deler av spillet. For å ta et eksempel fra OoT: du kan fullføre Inside The Deku Tree uten slingshot helt uten glitcher bare ved å utnytte hvordan fysikkmotoren behandler Links bevegelser samt å time noen hopp og jumpslash riktig.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de holdt seg til Leger uten grenser eller andre formål som det faktisk er en grunn til å støtte, også for de som bor utenfor USA.

 

PCF gjør sikkert en god jobb lokalt, men nokså meningsløst å støtte dem for samtlige som bor utenfor USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...