Gå til innhold

Hva er advarsel-grafen?


EC

Anbefalte innlegg

Dette er noe alle brukere har under nicket sitt:

Advarselnivå: (0%) warn0.gif

 

Dette betyr at du ikke har mottat noen advarsler. Når du mottar advarsler, vil det se slik ut:

Advarselnivå: (10%) warn1.gif

Advarselnivå: (30%) warn2.gif

Advarselnivå: (50%) warn3.gif

Advarselnivå: (70%) warn4.gif

Og så videre.

 

Ved å klikke på tallet, vil du få opp hva evt. advarsler gjelder. Men altså: dersom det står 0%, har du ikke mottatt noen advarsler.

Det er bare du som kan se dine eventuelle advarsler, ingen andre kan se dem foruten moderatorene (naturlig nok).

 

Da håper jeg at evt. forvirringer rundt dette skulle være oppklart.

Endret av Skagen
Oppdaterte grafikken på eksemplene.
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

fikk en advarsel i forige uke av ********, han hadde noen begrunnelser som kun hadde grunnlag på rein tipping. og andre grunner som eg er totalt uenig med, har prøvd å sendt klage til han, men når han først svarer, så svarer han så slapt at det nermest er umulig å forstå hva han står for.

 

har forsøkt i tidligere annledninger å sende klage til [email protected] uten at eg har fått svar, faktisk har det gått nermere ett år siden knalgen blei innsendt, og fortsatt ikkje noe svar annkommet, derfor lurer eg, leser dere aldri dei klagene som kommer inn? hvem leser mailene?

 

 

EDIT. til dere som er moderatorer å leser dette, dere kam gå inn på advarselgrafen min, for se hvilke umennekelige begrunnelser mderatoren hadde.

(det gjelder den siste advarselen)

 

 

Vegard :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
en annen ting eg lurer på, dere som var vanlige brukere før og sikkert fikk noen warn, så blei dere moderatorer, har dere mulighet til å slette dei? =)

5547396[/snapback]

Tror ikke man har store muligheten til å bli moderator om man har alvorlige advarsler. Men små advarsler ble jo gjerne slettet etter en stund om man ba om det, og da kan man jo bli advarsles-fri og få moderatorstatus. Nå er det imidlertid slik at gamle advarsler slettes automatisk om man ikke har pådratt seg noen i mellomtiden

 

Uansett har ikke moderatorer noen advarselsgraf, så vi har verken mulighet til å legge til eller fjerne warns fra vår advarselslogg (ettersom den er ikke-eksisterende). Men gjør man noe som kvalifiserer til advarsel flere ganger, så mister man jo moderatorstatusen. Men hvor sannsynlig er det at en med lang fartstid på forumet, uten advarsler fra før, plutselig skal få flere alvorlige mot seg?

 

Personlig hadde jeg ingen advarsler, verken gamle eller nye, da jeg ble moderator.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
en annen ting eg lurer på, dere som var vanlige brukere før og sikkert fikk noen warn, så blei dere moderatorer, har dere mulighet til å slette dei? =)

5547396[/snapback]

Tror ikke man har store muligheten til å bli moderator om man har alvorlige advarsler. Men små advarsler ble jo gjerne slettet etter en stund om man ba om det, og da kan man jo bli advarsles-fri og få moderatorstatus. Nå er det imidlertid slik at gamle advarsler slettes automatisk om man ikke har pådratt seg noen i mellomtiden

 

Uansett har ikke moderatorer noen advarselsgraf, så vi har verken mulighet til å legge til eller fjerne warns fra vår advarselslogg (ettersom den er ikke-eksisterende). Men gjør man noe som kvalifiserer til advarsel flere ganger, så mister man jo moderatorstatusen. Men hvor sannsynlig er det at en med lang fartstid på forumet, uten advarsler fra før, plutselig skal få flere alvorlige mot seg?

 

Personlig hadde jeg ingen advarsler, verken gamle eller nye, da jeg ble moderator.

5547514[/snapback]

Skal bare legge til at alle som tilhører gruppen Medarbeidere heller ikke har advarselsgraf. :)

Lenke til kommentar
en annen ting eg lurer på, dere som var vanlige brukere før og sikkert fikk noen warn, så blei dere moderatorer, har dere mulighet til å slette dei? =)

5547396[/snapback]

Blir du mod så "usynliggjøres dem" dvs. vi (moderatorer) ser dem ikke men blir du vanlig bruker igjen etterpå så dukker de opp igjen... (Forutsatt at de ikke har gått ut på dato enda)

 

Når det gjelder selve "slettingen" så må man vel først ha mulighet til å utdele advarsler før man kan slette sine egne advarsler, noe de fleste moderatorene faktisk ikke kan ;)

Lenke til kommentar
en annen ting eg lurer på, dere som var vanlige brukere før og sikkert fikk noen warn, så blei dere moderatorer, har dere mulighet til å slette dei? =)

5547396[/snapback]

vi (moderatorer)

5548955[/snapback]

du er da ikkje moderator. hvorfor skriver du "vi" da?

5549502[/snapback]

Han er amobil-mod. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...