Gå til innhold

RYKTE: Dette kan være iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"men det er heller ikke utenkelig at Apple allerede nå har begynt å lage prototyper av sin neste iPhone"

 

Med tanke på maskinvaren de bruker så er det ikke utenkelig at de alerede har begynt å lage prototyper av iPhone 9 :p

 

Det er sant, de har mye avansert maskinvare å leke seg med i sine FoU-fasiliteter, til bl.a utvikling av prototyper:

 

jonathan-ive-shows-unibody-macbook-in-ap

Lenke til kommentar

Ja dette var jo så dårlig at det bare må være apple. Tipper de bruke 2014 hw bare for å tjene enda mer penger! Men hvem kjøper egentlig iPhone. De samme 4-5 millionene med sauer som kjøpte i 2007 kjøper fremdeles dritten. Jaja, jeg spør at Apple er konk i løpet av 2017.

 

God jul!

Hvorfor føler enkelte Android-brukere seg så truet av iPhone at de må slenge dritt, ikke bare om iPhone, men også om brukerne?

 

Man ser det i alle tråder som omhandler iPhone på en eller annen måte. En bitter Andoid-fanboy kommer med en nedsettende kommentar om selve telefonen, brukerne eller begge deler. Og det er stort sett i løpet av de aller første innleggene. Sitter Android-fanboysa foran PC'en 24/7 og venter på en artikkel eller tråd om iPhone bare så de kan slenge ut noe dritt?

 

Jeg har hatt både Android og iPhone. Og uansett hvilket merke eller OS jeg har kjørt så ser jeg det samme hele tiden. Android fanboysa slenger ekstremt mye mer dritt om iPhone enn omvendt. Eneste mulige grunnen er at de egentlig har lyst på iPhone, men ikke har råd, eller ikke tør fordi de vil bli mobba av de andre Android-fanboysa i barnehagen. Så da må de forsvare sitt valg.

 

Personlig byttet jeg til iPhone for en stund siden fordi jeg var nysgjerrig og ville prøve om det var så "ille" som mange andre Android-brukere mente. I tillegg hadde jeg vunnet en iPad mini som jeg syntes fungerte bra. Jeg fant ut at Android-fanboysa tar veldig, veldig feil. Jeg kunne likevel godt tenke meg å gå tilbake til Android eller til og med Windows som min neste telefon jeg. Ikke fordi jeg er misfornøyd med iPhone, men fordi jeg liker forandring. Kanskje flere Android-brukere enn meg burde prøve det samme?

Endret av Molekylet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det var litt humoristisk ment og kanskje et lite stikk mot de mest høylytte android-brukerne :)

Mulig, men ironi fungerer dårlig på nett :)

 

Spesielt når man er litt treg i toppen, som meg. Men poenget står fortsatt, selv om UrgeLoL mente det ironisk. Aller første innlegg i denne tråden er et surt oppgulp fra en misunnelig Android-fanboy :)

Lenke til kommentar

 

 

Tror det var litt humoristisk ment og kanskje et lite stikk mot de mest høylytte android-brukerne :)

Mulig, men ironi fungerer dårlig på nett :)

 

Spesielt når man er litt treg i toppen, som meg. Men poenget står fortsatt, selv om UrgeLoL mente det ironisk. Aller første innlegg i denne tråden er et surt oppgulp fra en misunnelig Android-fanboy :)

Ja, jeg er jo The Apple fanboy her på forumet i følge en del brukere, men ironien ble kanskje ikke så tydelig når man ikke vet det. Jeg blir bare så utrolig lei den typen kommentarer som du ser under slike artikler. hva de får ut av det er beyond me.
Lenke til kommentar

Det blir litt for dumt å rakke ned på Apple for å ha dårlig maskinvare når de faktisk tar seg bryet med å implementere en SLC/TLD NAND løsning som gir iPhone 6s en IO ytelse som i de fleste tilfeller overgår alle andre mobiltelefoner med svært god margin. GT7600 gjør stort sett rent bord når det gjelder grafikkytelse og selv om A9'en ikke vinner noen pris for antall kjerner dominerer den i single thread-oppgaver og er overraskende konkurransedyktig ellers også. 

 

Apple er selvsagt provoserende dyktige på å skape en illusjon om at de er først ut med alt av innovasjon, men jeg synes Apple-kritikere kan være litt innovative og finne noe annet å ta dem på enn ytelse, for der er tallenes tale ganske klar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...