Gå til innhold

RYKTE: - Asus' neste toppmodell får fingeravtrykkleser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange jeg kjenner har fingeravtrykksleser i mobilen.

 

Rundt halvparten av dem bruker den mange ganger daglig, gjerne flere titalls ganger. Den andre halvparten bruker den aldri. Det er jo ganske vanlig, men det uvanlige her er at de to halvpartene går på tvers av gadget-interesse og teknotekke. Forskjellen er enkelt og greit om de bruker iOS eller Android.

Lenke til kommentar

Mange jeg kjenner har fingeravtrykksleser i mobilen.

 

Rundt halvparten av dem bruker den mange ganger daglig, gjerne flere titalls ganger. Den andre halvparten bruker den aldri. Det er jo ganske vanlig, men det uvanlige her er at de to halvpartene går på tvers av gadget-interesse og teknotekke. Forskjellen er enkelt og greit om de bruker iOS eller Android.

 

Så du mener de som bruker iphone ikke bruker fingerprintsensoren?!

 

Men Flere og flere som jeg kjenner som har Android telefoner og tidligere har brukt fingerprint sensor bruker nå bare Face login og stedsbasert låsing/opplåsing. Apple henger etter atterengang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mange jeg kjenner har fingeravtrykksleser i mobilen.

 

Rundt halvparten av dem bruker den mange ganger daglig, gjerne flere titalls ganger. Den andre halvparten bruker den aldri. Det er jo ganske vanlig, men det uvanlige her er at de to halvpartene går på tvers av gadget-interesse og teknotekke. Forskjellen er enkelt og greit om de bruker iOS eller Android.

 

Så du mener de som bruker iphone ikke bruker fingerprintsensoren?!

Jeg bruker fingerprintsensoren daglig på min Android-telefon, så det må nesten være det han mener..
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...