Gå til innhold

KONKURRANSE: Nå kan du åpne luke 17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinner virkelig folk disse premiene. Jeg har deltatt sikkert i 10 år nå, hver bidige dag... ennå har jeg ikke vunnet... *snufs*

 

Kan garantere deg at noen vinner – og vi skulle ønske vi kunne delt ut enda flere premier. Men jeg kan trøste deg med at vinnersjansene her er mye større enn om du spiller Lotto – og i motsetning til i Lotto så er det helt gratis å delta hos oss :-). Og i motsetning til med mange av de andre julekalenderne på nettet så sender vi ikke ut masse spam etterpå til de som deltar, du hører fra oss bare om du vinner. :-)

 

Lykke til! (vi trekker vinnerne for denne uken førstkommende mandag)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Vinner virkelig folk disse premiene. Jeg har deltatt sikkert i 10 år nå, hver bidige dag... ennå har jeg ikke vunnet... *snufs*

 

Kan garantere deg at noen vinner – og vi skulle ønske vi kunne delt ut enda flere premier. Men jeg kan trøste deg med at vinnersjansene her er mye større enn om du spiller Lotto – og i motsetning til i Lotto så er det helt gratis å delta hos oss :-). Og i motsetning til med mange av de andre julekalenderne på nettet så sender vi ikke ut masse spam etterpå til de som deltar, du hører fra oss bare om du vinner. :-)

 

Lykke til! (vi trekker vinnerne for denne uken førstkommende mandag)

Supert Kurt. Og staselige premier!

Lenke til kommentar

Får være litt pirkete å si at det ikke er noen riktige alternativer på første spørsmålet.... Men jeg har valgt det som dere har skrevet i artikkelen, selv om det står et annet tall både i testen dere selv har skrevet samt hos produsenten....

 

Nå er det vel ikke slik at alle alternativene er feil heller... Ja, default settingen er en ting, men man er bare et lite menytrykk unna riktig svar, og dette svaret er vel strengt tatt det som kjennetegner skjermen i tillegg til panel og G-sync...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...