Gå til innhold

Nå kan du lande på planeter i Elite: Dangerous


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott mens man venter på Mass effect og star citizen.

 

Star Citizen er så godt som ute og raser frem nå.

 

ED har dog mye større univers da det er en 1:1 skala av melkeveien. Star citizen er mye mer heavy på samspill.

 

Liker begge to, fikk kun tid å lande på en planet i ED før sengetid og jobb men kan dypt anbefale spillet for de som liker romspill som er store, helt usaklig store...

 

Veldig gøy!

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Er vel bare enkelte Måner "planeter" man kan lande på ennå i Elite dangerous. Jeg har i alle fall bare funnet måner ennå.

 

Det kommer mer etterhvert, så det er riktig som du sier at det kun er enkelte måner og planeter.

Det er riktignok massevis av disse planetene tilstede i galaksen, så det er ingen problem å finne noe å lande på.

 

Jeg anbefaler alle å lande på Junga 1 for å få med seg en deformert planet med et enormt krater.

Og alle hardhausene bør lande på Achenar 3.

Lenke til kommentar

 

Er vel bare enkelte Måner "planeter" man kan lande på ennå i Elite dangerous. Jeg har i alle fall bare funnet måner ennå.

 

Det kommer mer etterhvert, så det er riktig som du sier at det kun er enkelte måner og planeter.

Det er riktignok massevis av disse planetene tilstede i galaksen, så det er ingen problem å finne noe å lande på.

 

Jeg anbefaler alle å lande på Junga 1 for å få med seg en deformert planet med et enormt krater.

Og alle hardhausene bør lande på Achenar 3.

Takker for info. Skal ta meg en tur. :) Sitter også og vurderer og teste ut Star citizen. Stemmer det at det holder og kjøpe det skipet, pakken til 45.-usd så har jeg tilgang til alpha. eller må jeg kjøpe flere moduler. ?

Lenke til kommentar

 

 

Er vel bare enkelte Måner "planeter" man kan lande på ennå i Elite dangerous. Jeg har i alle fall bare funnet måner ennå.

Det kommer mer etterhvert, så det er riktig som du sier at det kun er enkelte måner og planeter.

Det er riktignok massevis av disse planetene tilstede i galaksen, så det er ingen problem å finne noe å lande på.

 

Jeg anbefaler alle å lande på Junga 1 for å få med seg en deformert planet med et enormt krater.

Og alle hardhausene bør lande på Achenar 3.

Takker for info. Skal ta meg en tur. :) Sitter også og vurderer og teste ut Star citizen. Stemmer det at det holder og kjøpe det skipet, pakken til 45.-usd så har jeg tilgang til alpha. eller må jeg kjøpe flere moduler. ?

 

Holder med den til 45 dollar, du kan også kjøpe en pakke til 30 under salg hvis rask på knappen (5000 pakker) ryker fort.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er vel bare enkelte Måner "planeter" man kan lande på ennå i Elite dangerous. Jeg har i alle fall bare funnet måner ennå.

Det kommer mer etterhvert, så det er riktig som du sier at det kun er enkelte måner og planeter.

Det er riktignok massevis av disse planetene tilstede i galaksen, så det er ingen problem å finne noe å lande på.

 

Jeg anbefaler alle å lande på Junga 1 for å få med seg en deformert planet med et enormt krater.

Og alle hardhausene bør lande på Achenar 3.

Takker for info. Skal ta meg en tur. :) Sitter også og vurderer og teste ut Star citizen. Stemmer det at det holder og kjøpe det skipet, pakken til 45.-usd så har jeg tilgang til alpha. eller må jeg kjøpe flere moduler. ?

 

Holder med den til 45 dollar, du kan også kjøpe en pakke til 30 under salg hvis rask på knappen (5000 pakker) ryker fort.

Takker. Driver og laster ned disse 29 gb nå :)

Lenke til kommentar

Her er gameplay video, som er jawdropping (ED kan ta seg en bolle :p /jk)

Wow, endelig har de fikset dette - skulle forsåvidt bare mangle på budsjettet de sitter med.

 

Det er helt skammelig at selv om man kjøper Elite + tilleggspakke vil ikke de sammen være i nærheten av et Star Citizen - selv om de koster mer!

Lenke til kommentar

Fremdeles ikke overbevist. Jeg tror fremdeles Star Citizen ender opp som tilnærmet svindel. Men håper jeg tar feil. Uansett, Pay2Win systemet gjør det utelukket for meg. Kjøpe skip for IRL money, nei takk. 

 

Om du tar en titt på hva som skjer bak alle bildene og skipene som blir solgt så er det verken plass eller tid til noen svindel.

Lenke til kommentar

Fremdeles ikke overbevist. Jeg tror fremdeles Star Citizen ender opp som tilnærmet svindel. Men håper jeg tar feil. Uansett, Pay2Win systemet gjør det utelukket for meg. Kjøpe skip for IRL money, nei takk. 

 

Hvilket belegg har du for slike uttalelser?

Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe skip, du kan finansiere alle i spillet når det kommer ut., dagens kjøp er for å bidra med mer penger.

 

I alpha testen så langt er ikke de dyreste skipene de mest effektive, jeg bruker mest et skip til 90 dollar selv om jeg har tilgang til alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...