Gå til innhold

TEST: Zotac Zbox Magnus EN970


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det syns ikke jeg, det er jo tragisk hvis det ikke finnes en PC\konsoll som klarer 4k gaming greit nok ikke enig?

 

Slik Steam OS er i dag tror jeg den får lunken mottalse slik windows 10 er i dag.

 

Men til gaming er det ingenting som slår windows 10 sammen med GTX 970\R9 290x med i5-4690K eller bedre.

 

Pcer har jo støtte for både G.sync, Freesync, DX12 etc som konsoller må se langt etter.

Microsoft xbox one har vel muligens DX12 men med maskinvaren der tviler jeg på de drar like mye av 8 kjerner og kraftigere skjermkort GTX 980 TI SLI.

Lenke til kommentar

Det syns ikke jeg, det er jo tragisk hvis det ikke finnes en PC\konsoll som klarer 4k gaming greit nok ikke enig?

 

Ja for 4K TV er jo så utrolig utbredt denne generasjonen. Kanskje ved neste PS4 og Xbox, da bør det ha skjedd saker og ting på konsollfronten. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

HDMI 2.0 betyr at videosignalet kan dyttes ut i 4K-oppløsning med 60 Hz oppfriskningsrate, og Zbox Magnus EN970 er utstyrt med fire av disse. Det vil si at datamaskinen kan kobles til mye moderne TV- og steroutstyr – for det er ingen tvil om at dette er en PC som mer eller mindre er skapt for å ta plass i TV-benken din. 

 

 

Noen som vet med sikkerhet om denne kan sende 4:4:4 chroma på 50/60 hz i 4k? Det er jo strengt tatt nødvendig for å få skarp tekst om den kobles til en 4k TV. Har sett andre steder at "M"-versjonene av GTX 9X0 ikke nødvendigvis kan sende 4:4:4 chroma i full 4k oppløsning via HDMI. 

Lenke til kommentar

Ser ut som om artikkelen har feil, og at det er NVIDIA GeForce GTX 960, ikke GTKX 960M som sitter i denne maskinen.

 

Takker. Allikevel skulle jeg ønske noen faktisk kunne teste dette. Vil være litt surt å bruke 10K på en PC til den store 4k TVen, og så ikke kunne få et klart bilde. Jeg planlegger å kjøpe en 48 tommer 4k TV, og etterhvert også en PC for å bruke TVen som en diger monitor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...