Gå til innhold

KONKURRANSE: Her er dagens luke i kalenderen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh

 

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om.

Lenke til kommentar

 

 

Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om.

 

Som du kan se, så er det absolutt ikke dette en selvfølge :p

Lenke til kommentar

Vi spør selvsagt etter alle spillene som har kommet ut i serien, utenom samlepakker. Det er ganske rett fram, er det ikke det?

Nei, det var faktisk ikke det. Serien kan lett tolkes som hovedspillene/hovedserien, mens de andre er spin-offs. Det ene er til og med et kortspill. Det er et uncharted spill, ja, men del av serien? Vil ikke si det. I så fall kunne dere like greit tatt med Uncharted: The board game, og da hadde vel svaret blitt 6  ;)

Endret av SJF1
Lenke til kommentar

 

Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh

 

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

Det jeg tenkte var at siden disse spørsmålene er forholdsvis enkle hver gang så vil mange tenke at "easypeasy, det er 3 stykk" uten å gidde å google. Men når folk begynner å styre med formuleringen av spørsmålet (som ikke kan mistolkes etter min mening) så avslører de jo at det er gjerne flere spill i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...