Gå til innhold

E-SPORT: Store endringer for Hearthstone og StarCraft i Telenorligaen til våren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ettersom det jeg har forstått så må de som har spilt i 1.div, 2.div og 3.div kvalifisering for å komme til nivå 1? eller havner de direkte dit? for ellers har jo egt ikke noen av de andre sesongene vi har spilt å si da...

 

Slik jeg har forstått det, skal de som skulle spillt i 1-3 div neste sesong spille på nivå 1. Kvalifiseringa vil være for ca 10 plasser, som er de plassene for de som trakk seg.

Lenke til kommentar

 

Så ettersom det jeg har forstått så må de som har spilt i 1.div, 2.div og 3.div kvalifisering for å komme til nivå 1? eller havner de direkte dit? for ellers har jo egt ikke noen av de andre sesongene vi har spilt å si da...

 

Slik jeg har forstått det, skal de som skulle spillt i 1-3 div neste sesong spille på nivå 1. Kvalifiseringa vil være for ca 10 plasser, som er de plassene for de som trakk seg.

Skjønner! får håpe det blir sånn hvertfall :)

Lenke til kommentar

Så ettersom det jeg har forstått så må de som har spilt i 1.div, 2.div og 3.div kvalifisering for å komme til nivå 1? eller havner de direkte dit? for ellers har jo egt ikke noen av de andre sesongene vi har spilt å si da...

 

Det står "Nivå 1 vil bestå av spillere som skulle spilt i 1. divisjon, 2. divisjon og 3. divisjon" i artikkelen. Det betyr at de aktuelle spillerne automatisk havner der dersom de melder seg på til våren :-)

 

Kvalifisering er for ledige plasser som oppstår ved at noen av ulike årsaker trekker seg.

Endret av TST
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Swiss er et fantastisk bra system for ligaspill i 1 mot 1 turneringer, og det passer rett in i spillet heartstone, da det er det formatet som brukes i andre tilsvarende kortspill (i papir og nett) som f.eks. Pokemon, Vanguard, Yu-gi-oh og ikke minst storfavoritten Magic: The Gathering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...