Gå til innhold

Du kan vinne en million dollar ved å spille The Elder Scrolls Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell å merke her, at du får $ 1 million over 20 år, dvs $ 50,000 per år. Spilte dette litt når det var åpen beta, var helt OK men begynner vel å bli for gammel for disse MMO'ene kjenner jeg. Er vel ikke noe som har klart å slå Anarchy Online for meg, selv om jeg sikkert ikke spilt det på over 10 år. Men sier ikke nei takk til noen $, så får vel teste det igjen til helga da.

Dette er for øvrig en utrolig billig måte å markedsføre TOS (TEOS?) på, nå har de jo kjøpt reklameplass i medier verden over for skarve millionen. Smart trekk, Bethesda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvordan vil det slå ut skattemessig å få 50K USD i året? Forskuddsbetale skatt for 1M USD? 

 

By accepting a Prize, each winner agrees to Sponsor's use of his/her name, city/state/province of residence, picture, biographical information, statements, voice and likeness in any advertising and publicity Sponsor may conduct relating to the Sweepstakes in any media or format, whether now known or hereafter developed, including but not limited to the World Wide Web, at any time or times in perpetuity, without further compensation or notice, except where prohibited by law. Aggregate and anonymized Sweepstakes winner information may be used by the Sponsor to communicate about the Sweepstakes to its retailers and distributors.

Endret av Rascal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...