Gå til innhold

Her er de første skjermbildene fra den kommende The Witcher 3-utvidelsespakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hva som skjedde med art-designerene som var med på å lage første build av Witcher 3. De må nesten ha fått sparken, for spillet ser jo ut som Super Mario slik det er nå med oversaturerte farger til tusen. Nei, det var synd de gjorde så drastiske artistiske forandringer så seint i utviklerfasen og denne ekspansjonen ser jo ut til å ha løftet oversatureringen til ett nytt nivå. Alt skal visst se ut som World of Warcraft i dag...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som skjedde med art-designerene som var med på å lage første build av Witcher 3. De må nesten ha fått sparken, for spillet ser jo ut som Super Mario slik det er nå med oversaturerte farger til tusen. Nei, det var synd de gjorde så drastiske artistiske forandringer så seint i utviklerfasen og denne ekspansjonen ser jo ut til å ha løftet oversatureringen til ett nytt nivå. Alt skal visst se ut som World of Warcraft i dag...

 

Hørt om dynamisk vær? Grått og trist blir det så snart været snur.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som skjedde med art-designerene som var med på å lage første build av Witcher 3. De må nesten ha fått sparken, for spillet ser jo ut som Super Mario slik det er nå med oversaturerte farger til tusen. Nei, det var synd de gjorde så drastiske artistiske forandringer så seint i utviklerfasen og denne ekspansjonen ser jo ut til å ha løftet oversatureringen til ett nytt nivå. Alt skal visst se ut som World of Warcraft i dag...

Jeg liker intense farge paletter til spill jeg. Det er andre måter å gjøre stemningen dyster på, det trenger ikke slå spilleren i trynet med sine mørke og dystre verden. Historieformidling kan dekke for den delen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Jeg lurer på hva som skjedde med art-designerene som var med på å lage første build av Witcher 3. De må nesten ha fått sparken, for spillet ser jo ut som Super Mario slik det er nå med oversaturerte farger til tusen. Nei, det var synd de gjorde så drastiske artistiske forandringer så seint i utviklerfasen og denne ekspansjonen ser jo ut til å ha løftet oversatureringen til ett nytt nivå. Alt skal visst se ut som World of Warcraft i dag...

Jeg liker intense farge paletter til spill jeg. Det er andre måter å gjøre stemningen dyster på, det trenger ikke slå spilleren i trynet med sine mørke og dystre verden. Historieformidling kan dekke for den delen. 

hadde kanskje vært ekstra jobb, hvor mye spørs hvordan spillet er lagd, men hadde vært kult om det bare var en knapp i instillinger man kunne trykke på mellom 2 valg der den ene er sånn som det er nå, og en som er mindre oversaturert.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som skjedde med art-designerene som var med på å lage første build av Witcher 3. De må nesten ha fått sparken, for spillet ser jo ut som Super Mario slik det er nå med oversaturerte farger til tusen. Nei, det var synd de gjorde så drastiske artistiske forandringer så seint i utviklerfasen og denne ekspansjonen ser jo ut til å ha løftet oversatureringen til ett nytt nivå. Alt skal visst se ut som World of Warcraft i dag...

 

Tror du skal ta deg en tur ut en solfylt sommerdag så får du sett "oversaturerte farger" som for øvrig heter METTET på norsk. Anbefaler også å trykke litt på knappene på siden av skjermen din da du kommer hjem den samme sommerdagen, instillingene du oppdager der kan hjelpe ytterligere på problemet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skyrim var bare ok når det kom ut for flere år siden.

 

Jeg liker fargene, spillet er satt i en tidlig renessanse tid (bare uten skytevåpen ) og det var en veldig fargerik tid. Nå skal det sies at middelalderen også var veldig fargerik, selv om nesten alle filmer og serier mener at alle gikk i brune klær og alltid var dekket i gjørme.

Lenke til kommentar

 

Fy flate, det var detaljerte greier, gitt! Desidert vakreste siden, vel, Skyrim?

 

Hvordan Du kan sammenligne det med Skyrim går meg hus forbi i hvert fall. Start opp Skyrim og sammenlign, så ser du nok at Witcher 3 er av en helt annen dimensjon.

Ser ikke helt problemet med å sammenligne noe som i dag "er av en helt annen dimensjon" med noe som på utgivelsestidspunktet var den vakreste rollespillverdenen mange hadde sett til da? Eller hadde du i din irritasjon glemt at det skjer en viss grafisk utvikling over tid?
Lenke til kommentar

Skyrim var bare ok når det kom ut for flere år siden.

 

Jeg liker fargene, spillet er satt i en tidlig renessanse tid (bare uten skytevåpen ) og det var en veldig fargerik tid. Nå skal det sies at middelalderen også var veldig fargerik, selv om nesten alle filmer og serier mener at alle gikk i brune klær og alltid var dekket i gjørme.

the_witcher_3_poet_under_pressure_walkth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...