Gå til innhold

The Witcher 3-modifikasjon bytter ut alle kamper med et slag Gwent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største problemet med Gwent er at AI-en nesten alltid spiller som en dass, og at noen av deckene bare bent fram er bedre enn andre. Skjønner designtanken bak Monsters og Scoia'tael, men det funker ikke så bra i praksis.

 

Det er selvsagt veldig vanedannende likevel. Også lett å lære - gi det et forsøk.

Lenke til kommentar

"For øyeblikket er det Cyberpunk 2077 som opptar storstudioets tid. Det spillet skal ifølge dem selv være betydelig større enn noe de har jobbet med tidligere, noe som er imponerende når man gløtter på The Witcher 3: Wild Hunts store verden."

 

En stor verden og en tilnærmet utømmelig mengde oppdrag og "fiender" er ikke det samme som at man tilfører spillet mer kvalitet. Jeg håper de satser mer på kvalitet enn kvantitet da 2077 er en av titlene jeg virkelig venter på. Det er ikke alltid størrelsen teller og jeg håper virkelig ikke størrelse blir synonymt med kvalitet fremover men det ser ut som det er spillbransjens fokus for tiden. 

Blir dog 2077 en perle uten like kombinert med en enorm verden man ikke går lei av etter 30-50 timer så er det en annen sak.

Jeg håper det blir episk og derfor litt bekymret for at fokuset på "størrelse" blir et sidespor som fjerner verdifulle timer fra andre aspekter i arbeidet.

 

I alt fra Forza Horizon til TW3 har det vært skrevet mye om størrelsen på kartet. Hva betyr størrelsen om det hele føles tomt eller fylt av gjentakende momenter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...