Gå til innhold

Er dette Microsofts neste Lumia-mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er unektelig en pen telefon, men basert på mine egne erfaringer med 930, er jeg skeptisk til aluminiumskonstruksjonen. De fleste av oss er nok uheldige, sånn at telefonen faller i bakken/gulvet av og til. Min 930 har gjort det ved et par anledninger, noe som har ført til at rammen har blitt skjev, sånn at bakdekselet ikke kan kneppes ordentlig på plass. Jeg for min del holder en knapp på polykarbonat, er mer opptatt av at den er solid, enn at den ser eksklusiv ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

Da må jeg være eldre i en alder av 42, for  Snapchat og Instagram har jeg holdt meg langt unna. 

Lenke til kommentar

 

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

Da må jeg være eldre i en alder av 42, for  Snapchat og Instagram har jeg holdt meg langt unna. 

 

Godt voksen iallefall. :) Poenget består uansett. Forsøk å finne en ungdom / ung voksen som ikke bruker Instagram eller Snapchat, men som likevel ønsker seg high-end smarttelefon. De er i fåtall, og det taper Microsoft enormt på.

Lenke til kommentar

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

 

Instagram har vært på plass lenge. Ny utgave er annonsert til Windows 10.

Snapchat har Microsoft gjort det aller meste for å få.

Alt fra å utvikle appen for de til å betale utgiftene for å få den utviklet.

I følge journalister som har intervjuet sjefen for Snapchat er han en stor idiot btw. Bruk hellet CyberDust. :)

Lenke til kommentar

 

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

Instagram har vært på plass lenge. Ny utgave er annonsert til Windows 10.

Snapchat har Microsoft gjort det aller meste for å få.

Alt fra å utvikle appen for de til å betale utgiftene for å få den utviklet.

I følge journalister som har intervjuet sjefen for Snapchat er han en stor idiot btw. Bruk hellet CyberDust. :)

 

De har vel ikke fått en fullverdig utgave enda? Mangler video og slikt sist jeg sjekket.. som begynner å bli en liten stund siden da. Det er egentlig litt utrolig at han ikke lar Microsoft få Snapchat ja. Mon tro hva hensikten bak er?

Lenke til kommentar

 

 

Som selger, har jeg inntrykk av at det kun er eldre som ikke har verken Instagram eller Snapchat som kjøper Microsoft. De to programmene er såpass sentrale blant barn, ungdommen og voksne, stort sett 95% av kjøpergruppen, at det forhindrer tilnærmet alle salg.

 

Jeg undres kraftig hvorfor dette ikke har blitt tatt mer tak i til nå av Microsoft.

Instagram har vært på plass lenge. Ny utgave er annonsert til Windows 10.

Snapchat har Microsoft gjort det aller meste for å få.

Alt fra å utvikle appen for de til å betale utgiftene for å få den utviklet.

I følge journalister som har intervjuet sjefen for Snapchat er han en stor idiot btw. Bruk hellet CyberDust. :)

 

De har vel ikke fått en fullverdig utgave enda? Mangler video og slikt sist jeg sjekket.. som begynner å bli en liten stund siden da. Det er egentlig litt utrolig at han ikke lar Microsoft få Snapchat ja. Mon tro hva hensikten bak er?

 

 

Jeg bruker en 3. part som blir hyppig oppdatert, ser veldig bra ut og mange har utalt er bedre/like bra som den offisielle Instagram klienten på andre plattformer, og som skal ha alt av funksjoner. Når Instagram økte oppløsningen på bildene man kunne laste opp, ble denne appen oppdatert med denne funksjonen raskere en de offisielle appene. (Hvis jeg ikke husker helt feil)

Bruker ikke Instagram mye, og det kan virke på mag at bruken er veldig dalende ut i fra det jeg ser i feeden min.

Han som startet SnapChat, er en hipster som "Hater Microsoft"

Microsoft har tilbudt å utvikle å vedlikeholde appen for de, slik de gjorde for FaceBook. De har tilbudt og betale for utviklingen og vedlikeholdet av appen, hvis SnapChat ville gjøre det selv. Så det er ikke mange fornuftige grunner til at den ikke er på plass, med tanke på at Microsoft er klare på at de gjerne vil hive penger etter de for å få appen.

I følge div utalelser fra Kundeservice til SnapChat så skal det nå være en utgave på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...