Gå til innhold

Infinity: Battlescape lokker med massive romkaper i et solsystem i reell skala


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er samme sjanger som Elite så det er vel uunngåelig at de har visse fellestrekk. Jeg likte den sømløse overgangen fra verdensrommet til overflaten av planetene. Jeg håper at de får til det de lover, men har de fått finansieringen på plass?

Star Citizen lover veldig mye de og, men de er i hvert fall finansiert til mer enn en milliard.

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig fasinert av spillmotoren deres, og har støttet spille på bakgrunna av dette. Jeg er imidlertid redd spillet kan bli kjedelig. Det virker ikke som de har tenkt noe særlig på innhold utover MMO kamper med et høyt antall deltagere. I lengden tror jeg det blir litt tynt.

 

Jeg håper i midlertid de fortsetter planene om infinity, og ikke gir seg etter battlescape. Denne motoren fortjener mer!

 

-ED-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. 

Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå.

 

 

 

Eller denne, som er faktisk gameplay.

 

Lenke til kommentar

 

Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. 

Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå.

 

 

 

 

 

 

Det som irriterer meg mest med Star Citizen akkurat nå er faktisk nettopp det de har en video når man lander på planet, som totalt ødelegger opplevelsen kontra dette spillet hvor man har en fantastisk, sømløs landing. 

Du bør nok sjekke denne... Om du ikke har gjort det ennå.

 

 

 

Eller denne, som er faktisk gameplay.

 

 

Så de tidligere i dag, endelig! Dette har jeg ventet lenge på, samtidig skulle det bare mangle at dette kom på plass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...