Gå til innhold

Har du besøkt dette skipet i Fallout 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde helt nødt til å google dette da jeg snubblet over dette i helgen. På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Litt trist at de ikke kan finne en nordmann til å lese inn de små replikkene.

 

Men, moro å ha norske referanser i nok et Bethesda spill.

Lenke til kommentar

Muli jeg er sær, men jeg synst faktisk dette i stor grad er en spoiler, jeg har for all del allerede lest om det i forumet her å x antall andre norske sider og youtube videor som popper opp i feeden min. Så å ikke få med seg disse "norsk" talende raiderenne i fallout 4 har jo vært umulig. Selv skulle jeg så gjerne ønske at jeg kom over disse selv uten å vite no om det da det med en gang hadde vært en mye morsomere og uventet opplevelse. Nå nevner gamer.no det ikke direkte i overskriften, men det skal ikke så mye til for å tolke hva som menest med "Norske spillere kommer nok til å huske denne plassen". Men så langt er det forsovidt bare jeg som har reagert på denne "spoileren" så mulig jeg bare er sær :)

Lenke til kommentar

Muli jeg er sær, men jeg synst faktisk dette i stor grad er en spoiler, jeg har for all del allerede lest om det i forumet her å x antall andre norske sider og youtube videor som popper opp i feeden min. Så å ikke få med seg disse "norsk" talende raiderenne i fallout 4 har jo vært umulig. Selv skulle jeg så gjerne ønske at jeg kom over disse selv uten å vite no om det da det med en gang hadde vært en mye morsomere og uventet opplevelse. Nå nevner gamer.no det ikke direkte i overskriften, men det skal ikke så mye til for å tolke hva som menest med "Norske spillere kommer nok til å huske denne plassen". Men så langt er det forsovidt bare jeg som har reagert på denne "spoileren" så mulig jeg bare er sær :)

 

Enig, dette hadde vært best å oppleve helt uforventa, men denne "nyheten" har poppet på vel mange steder.

Lenke til kommentar

Hadde helt nødt til å google dette da jeg snubblet over dette i helgen. På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Litt trist at de ikke kan finne en nordmann til å lese inn de små replikkene.

 

Men, moro å ha norske referanser i nok et Bethesda spill.

 

I nok et? Hvilket annet du tenker på?

Lenke til kommentar

 

Hadde helt nødt til å google dette da jeg snubblet over dette i helgen. På Steam forumet mente noen at det var flyttende norsk, noe det absolutt ikke er. Det var faktisk en nordmann som mente det var svensk, fordi han kunne ikke fatte hvilken dialekt dette skulle være. Litt trist at de ikke kan finne en nordmann til å lese inn de små replikkene.

 

Men, moro å ha norske referanser i nok et Bethesda spill.

I nok et? Hvilket annet du tenker på?

 

 

Skyrim? Jarl this and jarl that.

Lenke til kommentar

#First!

 

Litt kult om det faktisk er slikt med vilje hadde vært fett med et norsk flagg der inne elns ^^

 

Er nok ikke helt tilfeldig mtp farge, navn etc. ^^

 

En av moddene jeg har lagt inn gjør om det amerikanske flagget til det norske, så denne plassen må besøkes!.

Litt morsommere å sette opp base når du får et mer personlig preg :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...