Gå til innhold

Ny Star Wars: Battlefront-modus annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres lovende ut. Skytespill trenger strategiske punkter å erobre, med tilhørende spawnpunkter, slik at det ikke bare handler om å løpe rundt på måfå og skyte. Battlefield 1942 løste dette perfekt. I nyere tid er skytespill preget av kaos. Ingen taktikk eller samarbeid utover å løpe rundt og skyte fienden du kommer over. Mye artigere å sette seg mål om å erobre et sted på kartet, flanke rundt og erobre et punkt hvor lagkamerater kan spawne. Med et slikt system unngår man også de tilfeldige spawnene (i mangel på dekkende norsk ord) som gjør kampene så kaotiske.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Turning Point kjemper 40 spillere mot hverandre på en stor slagmark.

Høres ut som det er snakk om 40vs40. Eller at det 40 spillere hvor det free for all, alle mot alle. Hvor alle 40 spillerne spiller mot hverandre.

 

Uansett kommer jeg nok ikke til å spille dette spillet før de får noen store updates. Har spilt alle Battlefield-spillene se bort fra BF2142. Dette er det første slagmarkspillet til DICE jeg muligens ditcher fordi Battlefront så langt bare virket som en farse uten like, liker heller ikke at de har valgt å utelukke så mye innhold til fordel for senere DLC utslipp. Å lansere ett spill med bare 4 kart synes jeg er stusselig. BF42 hadde vel 16 kart og BF2 hadde cirka 10 kart. Angående farse så kan man ikke velge hvor man skal spawne, det ender med at man spawner der fienden er. Noe som resulterer at man dør så fort man spawner.

 

Når jeg spiller Battlefront føler jeg at det bare er kaos. Det kan være gøy det også, jeg liker jo death match som spillemodus, men ønsker ikke å spille det hele tiden. Der har vi også problemet til Battlefront alle spillmodusene virker som forskjellige varianter av death match. De siste Battlefield-spillene har hatt mer gun&run mentalitet enn forgjengerne sine, men Battlefront tar det til et helt nytt nivå. Det er litt synd fordi jeg liker Star Wars og jeg synes spillet ser vakkert ut, dessverre er det en del ting jeg misliker med spillet. Godt at det kommer to kart til og ett nytt spillmodus. Håper bare på at det vil bli gjort noe endringer på det fundamentale også.

Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Battlefront er det beste spillet jeg har spillt på lenge.. etter 800 timer med destiny var det på tide med noe nytt. Prøvde først COD BO 3 men jeg er ikke god på MP så jeg dør jo før jeg spawner nesten... SÅ var det fallout 4 som jeg elsker, det springer ingen vei og kommer jeg alltid tilbake til det. Men de siste dagene har jeg hatt det veldig morro med battlefront, star wars nerd som jeg er. Jeg er ikke god(svett på deres språk) men har karret meg til level 17. Walker assault er veldig gøy. Grafikken er helt enorm på ps4, tenker den er enda noen hakk vassere på pc. Season pass er allerede kjøpt, gleder meg til flere brett, game modes, våpen osv, den første dlc kommer som artikkelen sier snart og er gratis.. Jeg er fortsatt ikke "svett" på Battlefront men det er lettere å spille enn BO3, pluss at man får tifredstillt nerden i seg. BO3 er gøy det også men på en anne måte. Men å sammenligne battlefield og battlefront, det går ikke, det er 2 vidt forskjellige spill. Nå skal det sies at jeg er 41 år og er gjennomsnittelig opphengt i star wars, sett filmene x antall ganger osv, så kanskje det er bare nerden i meg som snakker. Men det blir nok ikke bedre etter at Star wars : The force awakens er sett på kino, hverken hos meg eller andre. Tipper salget og interessen av dette spillet vil øke drastisk etter filmen er vist...?

Endret av Richard Larssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefront er et kvalitets fps jeg ikke har sett maken til på flere år. Hater battlefield serien og hvilket melkeprodukt det har blitt. Battlefront er en frisk pust i en piss kjedelig sjanger. Å klage på lite maps i spillet blir bare for dumt, det er mye innhold i grunnpakken og kartene er ikke resirkulert som i andre spill. Alle kartene er orginale og utrolig gjennomførte.

 

Bortsett fra det å betale 499 for dlcer som jeg syns er altfor mye, så er jeg veldig fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Battlefront er et kvalitets fps jeg ikke har sett maken til på flere år. Hater battlefield serien og hvilket melkeprodukt det har blitt. Battlefront er en frisk pust i en piss kjedelig sjanger. Å klage på lite maps i spillet blir bare for dumt, det er mye innhold i grunnpakken og kartene er ikke resirkulert som i andre spill. Alle kartene er orginale og utrolig gjennomførte.

 

Bortsett fra det å betale 499 for dlcer som jeg syns er altfor mye, så er jeg veldig fornøyd.

 

Sier meg enig i det du skriver. Alle som ikke har spillt spillet bør spille et par runder med walker assault , det er en storslått opplevelse. Og om et par dager har vi et par nye kart gratis, samt ny spillmodus. Tror dette spillet vil bare utvikle seg i positiv retning.

Lenke til kommentar

Ingenting storslått med å bruke Jump Pack til å nå høyden og spamme Homing Shot (free kill) hvert 15. sekund (oppgradert kort) samtidig som man 3-shotter alle med T-21 rifla uansett avstand. Selv å ri AT-AT walkerne er kjedelig i lengden. Og det på Hoth, et ryddig kart. Walker Assault på Endor er et clusterfuck uten like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...