Gå til innhold

Beyond: Two Souls kommer til PlayStation 4 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet ser jo ut som det er laget for PS4 i utgangspunktet, så litt usikker på hva man egentlig tjener på en slik release hvis man kan spille det på PS3. Jeg spiller også gjerne Uncharted-serien på PS3 fordi grafikken passer bedre til 720p enn å bli pusset opp til 1080p, men det er jo hyggelig med remakes. The last of us skinner virkelig på PS4 og det mener jeg var verdt en oppussing.

Lenke til kommentar

Spillet ser jo ut som det er laget for PS4 i utgangspunktet, så litt usikker på hva man egentlig tjener på en slik release hvis man kan spille det på PS3. Jeg spiller også gjerne Uncharted-serien på PS3 fordi grafikken passer bedre til 720p enn å bli pusset opp til 1080p, men det er jo hyggelig med remakes. The last of us skinner virkelig på PS4 og det mener jeg var verdt en oppussing.

 

Ok, en gang for alle. Om ett spill blir sluppet ut på nytt igjen, helt likt som det forrige bare høyere oppløsning, noe bedre teksturer og bedre framerate så er det er remaster.

 

En remake er når ett selskap tar ett spill å lager det på nytt igjen fra bunnen av at de lager alle assets på nytt igjen slik som f.eks Metal Gear Solid: Twin Snakes remaken.

 

Resident Evil til gamecube når det kom ut var en remake. Når det kom ut på nytt igjen i år til nyere maskiner var det en remaster.

 

Har kjøpt Uncharted samlingen samme som The last of us fordi jeg foretrekker å spille i 1080p og 60fps og synes ikke noen spill "passer" å spilles i 720p kontra 1080p. 1080p gjør rett å slett bare at du får mindre aliasing på alle objekter blandt annet som gjør at spillet får en bedre presentasjon.

 

Uncharted samlingen i min mening like mye verd en oppussing som the last of us på grunn av alle de på forrige generasjon som ikke fikk spilt det.

 

 

Har spilt gjennom Heavy Rain, likte det. Kjøper gjerne samlepakken når den blir billig. Har foresten Beyond: Two Souls, men har ikke tadd tiden til å spille det. Fikk det brukt til 50kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...