Gå til innhold

Rainbow Six Siege får åpen betatest neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neitakk, så for meg en campaign del som var like underholdende som Raven Shield, Lockdown, og RSXVegas2. Men dæm satser på online tragisk. Har vært stor fan av RSX fra første dag det kom ut, spilte sammens med clan fra US den tid. Hvis jeg får lyst å spille det selv idag, nøler jeg ikke et sekund.

Lenke til kommentar

Neitakk, så for meg en campaign del som var like underholdende som Raven Shield, Lockdown, og RSXVegas2. Men dæm satser på online tragisk. Har vært stor fan av RSX fra første dag det kom ut, spilte sammens med clan fra US den tid. Hvis jeg får lyst å spille det selv idag, nøler jeg ikke et sekund.

 

Hvordan våger du å nevne de tre motbydelige titlene i samme setning som Raven shield!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder å henge seg oppi med hva spillet heter. Ja det kalles for Rainbow Six Siege, men har ikke noe til felles med de tidligere titlene. Det her blir jo samme som Dice gjorde med Battlefield Hardline som heller ikke har noe til felles med de tidligere Battlefield spillene å gjøre.

 

At det bare er online synes jeg er en god ting, for da kan de fokusere mere av tiden på å få online delen så god som mulig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder å henge seg oppi med hva spillet heter. Ja det kalles for Rainbow Six Siege, men har ikke noe til felles med de tidligere titlene. Det her blir jo samme som Dice gjorde med Battlefield Hardline som heller ikke har noe til felles med de tidligere Battlefield spillene å gjøre.

 

At det bare er online synes jeg er en god ting, for da kan de fokusere mere av tiden på å få online delen så god som mulig.

 

Fordi hver gang de bruker navnet og fucker opp serien mer og mer, er det et hån  mot de ekte spillene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...