Gå til innhold

The Park kommer til PlayStation 4 og Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nå skal flere plattformer forpestes med dette spillet. Hvis dette er spillet som skulle redde Funcom så er det ikke rart de sliter.

 

Det er bra du setter deg inn i ting før gjør antagelser... Funcom så selv at de ikke regnet med noe særlig gevinst på spillet, men det var ett miniprosjekt for å holde ting gående i selskapet. Tror de er mer overrasket av resultatet enn de hadde regnet med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer, The Park var ett inside prosjekt for å ha det gøy, forske og lære ting. Så ble prosjektet fullført og avgjort at det skulle lanseres. Så ikke forvent ett stort spill med masse ting og "open world sandbox" variant, er med scriptet game etter hva jeg har lest. Har selv kjøpt det, men ikke fått spilt det enda.

Lenke til kommentar

 

Så nå skal flere plattformer forpestes med dette spillet. Hvis dette er spillet som skulle redde Funcom så er det ikke rart de sliter.

 

Det er bra du setter deg inn i ting før gjør antagelser... Funcom så selv at de ikke regnet med noe særlig gevinst på spillet, men det var ett miniprosjekt for å holde ting gående i selskapet. Tror de er mer overrasket av resultatet enn de hadde regnet med :)

Ok, my bad. Blandet litt i sammen med noe annet fra dem kan jeg tenke meg. Det var noe nyheter om det neste skulle være så og si vinn eller forsvinn for dem. Da ble jeg litt skuffet over dette som jeg syntes var ganske dårlige greier (men ut ifra at det bare var et prosjekt som ble et spill så allright, skal ikke kalge for mye på det da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...