Gå til innhold

Dette Bluetooth-tastaturet er genialt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker K810 som reisekeyboard (portabelt med lys), og batteriet varer lenge. Men, det er helt unødvendig med lys når det ikke er rene media-keyboards. Ingen klarer å sitte å skrive særlig lenge om det er så mørkt at en ikke ser tastene. Det skader synet, og det er bra Microsoft tenker på sine kunders helse...

 

Når Logitech tastaturet mitt drukner, eller jeg endelig blir så forbannet på driverne deres at jeg knekker det, så er dette mitt neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Det eneste som irriterer oss litt, er at det fungerer dårlig som et tastatur til å ha på fanget – siden det jo brettes på midten og dermed lett folder seg sammen om du forsøker å legge det på tvers av beina."

 

Ja, for å legge noe stivt under er vel utenkelig?

 

Utenkelig er det jo ikke, men med svært portable ting, så vil man jo helst slippe å bære med seg masse "ekstrautstyr".

 

AtW

Lenke til kommentar

Ligner veldig mye på surface-tastaturtilbehøret de lager. Tastaturet på min SP2 er faktisk veldig brukbart, spesielt med tanke på hvor lett og tynt det er.

 

Dette frister egentlig litt. Dersom jeg ender opp med å søle noe i typecoveret mitt nå kan det jo tenkes at jeg erstatter det med dette.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Jeg bruker K810 som reisekeyboard (portabelt med lys), og batteriet varer lenge. Men, det er helt unødvendig med lys når det ikke er rene media-keyboards. Ingen klarer å sitte å skrive særlig lenge om det er så mørkt at en ikke ser tastene. Det skader synet, og det er bra Microsoft tenker på sine kunders helse...

At det å bruke PC eller lese i mørket er skadelig for øynene, er en myte:

http://www.thejournal.ie/reading-in-low-light-looking-at-screen-dark-eye-sight-damage-1056451-Sep2013/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...