Gå til innhold

Disse fire iPhone 7-konseptene er helt forskjellige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det forutsetter at materialene blir mer støtsikker. Med tynnere telefon og glass eksponert helt ut mot kantene og/eller over, så er den svært utsatt. Likeledes er den veldig utsatt for å bli bøyd. Dette må forutsett ekstreme kvaliteter på byggematerialer.

Personlig synes jeg det er tynt nok. Jeg er mer interessert i lengre brukstid, og selvsagt god responstid på de oppgaver den blir gitt. Benytt spart plass til tykkere batteri.

Jeg skal også komfortabelt hold i telefonen. Det behøver ikke slik at man må ha "lange negler" for å plukke opp telefonen i fra bordet.

De får fylle telefonen med epoxy i alle tomrom. Da er den mer holdbare, noe tyngre, mer vanntett og helt umulig å reparere. :-)

Lenke til kommentar

Du bør ha nok kunskap til å la være å ta med nr 4.

Kanskje du bør vente 8-9 måneder? helst helt til presse eventet neste år.

Virker også som det er på tide å merke seg hvem som skrever artiklene, for dette er lavmål.

 

PS: Er det ikke rykter om en mindre iphone på nyåret? om dere skal snakke om tull, la det i det minste være litt tidsrelevant.

Endret av sindre94
Lenke til kommentar

Og jeg som håpet at fabuleringer som denne bare var å finne på ITAvisen :(

 

 

Tek.no nærmer seg lavmålsjournalistikken til ITAvisen med stormskritt.

 

 

Jeg er ofte en del av hylekoret som kritiserer Tek (og amobil lenge før det) for sparsommelig kvalitet og kjappe oversettelser, men dette er absolutt en artikkel jeg setter pris på. Åpenbart bare konsepttegninger som de selv skriver, men så flott å drømme litt da. Kom gjerne med lignende artikler konseptbilder av andre enn iPhone og!

 

Herlig med konseptbiler også, men gjøres jo lite slikt fra mobilprodusentene. Med unntak av Nokia <3 da. Her er Nokia 888 og Nokia Morph.

 

nokia-888-communicator.jpg

 

preview_352x288.jpg

Lenke til kommentar

Når skal iPhone få uknuselige skjermer? Eller er det skjermsalg (bytte) de tjener mest penger på, skulle ihvertfall tro det slik som de knuser?

Som de aller fleste andre smarttelefoner så bruker iPhone gorilla glass ettersom det ikke er noe bedre alternativ. Ryktene snakket om safirglass som er "umulig" å ripe, men i så stort format som iPhone lettere å knuse.

 

Har disse konseptmobilene noen gang vist seg å stemme?

Det er da selvsagt ingen som har har truffet spot on på et så tidlig tidspunkt, men jo nærmere man kommer lansering, jo flere rykter lekker og jo likere blir konsepttegningene. Det er dog noen som har fått med seg nye "konsepter". Mange var tidlig ute med å se at iPhone 6 f.eks. kom til å være lagd av aluminium all the way og ikke bare på sidene sånn som var tilfelle med iPhone 5. Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...