Gå til innhold

Blizzard introduserer noe helt nytt i «Archon Mode»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

"Altså at den ene har ansvar for å detaljstyre troppene, mens den" ?? resten hoppet litt ned :)

Oi, der har det skjedd noe tull! Takk for at du gjør meg oppmerksom på det.

Slikt skjer, men ellers virker dette samarbeidet som noe jeg har savnet litt i spill, å spille 'ordentlig' sammen med andre.

Bare litt synd verken jeg eller andre jeg kjenner driver å spiller StarCraft :p

Endret av FroZenThai
Lenke til kommentar

Dette minner mye om type NvsS-matcher fra Starcraft. Det var populært blant mange spillere, gutter som jenter fra alle land inkludert Amerika.

Mange lagde egne maps, noen av disse var maps med ubegrensede ressurser. Man inkluderte også timere på en del av mapsene. Timeren indikerte når tiden for å bygge base og units var over og det var tid for å sloss. De beste makset gjerne units innen tidslimiten.

Denne måten å spille spillet på ga en annen dimensjon en den man ellers så og ga iallfall meg mye glede.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...