Gå til innhold

ANMELDELSE: Rise of the Tomb Raider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det er 2015 når mer av anmeldelsen brukes på å skrive om innsamling av kvist og andre kjempemorsomme ting man kan klikke på for å få tiden til å gå enn på skal vi se.... hva med "tomb raiding"? Men nå fokuserte jo ikke eneren (sarkasme) på "tomb raiding", så det er vel ikke det som er viktig uansett.

 

Bra det i alle fall er noe "tomb raiding" her, men anmeldelsen gir vel ikke akkurat et kjempegodt innblikk i kvaliteten på denne delen av spillet. De få som fantes i det forrige spillet må ha vært designet for spedbarn, så det kunne vært greit å si noe om det har endret seg.

Lenke til kommentar

Får litt følelse at dem har krympet ned kjøttbergene fulle av steroider ifra Gears of War og endt opp med Lara Croft. Slengt på endel ting å samle og noen tombs. 

 

Selv synes jeg dem skulle heller ha tonet all vold og drap betraktelig ned og spilt mer på Lara Croft som et menneske i konflikt. Noe vi så i det forrige spillet til tider. Får litt bi smak av det jeg har sett av dette nye spillet. Det er som dem har pervertert serien og Lara Croft for å appellere til dagens yngre action junkies. 

 

Men det er uten tvil et spill jeg må få spilt men med blandende følelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg. Likte det forrige spillet veldig godt, i hvert fall størsteparten av det. Og vanligvis ville jeg klagd over at det kommer på enkelte konsoller måneder før det kommer på PC, men denne gangen er det egentlig helt ok for min del. For nå blir det Legacy of the Void i morgen, og så Fallout 4 etter det.

Lenke til kommentar

rottr3-deadly-tombs-tif-jpgcopy.300x169.

Rise of the Tomb Raider er bedre enn forgjengeren på alle mulige måter.

 

ANMELDELSE: Rise of the Tomb Raider

 

Usikker hva jeg skal tenke å tro om denne anmeldelsen. Du er samme person som omtalte tomb rider (2013), som du ga 6/10! I mine øyne var tomb raider 9.5/10. Jeg håper jo at dette betyr at det nye spillet er enda bedre, men ettersom du ikke likte det forrige, er jeg litt redd det betyr det motsatte :S . Tiden vil vise, jeg gleder meg i alle fall stort :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...