Gå til innhold

Disse mobilene kommer i butikken i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke det er så stor interesse for Nokia Lumia 950 og 950 XL, de vil nok bli forbigått i salg av både Nexus 6P og Xperia Z5 Premium. Blir jo spennende å se tilgjengeligheten på Nexus 6P, sies jo at den har vært temmelig ræva i USA.

 

Hæ? "Temmelig ræva"? Tilgjengeligheten i statene har vært helt fantastisk, bare å logge på å bestille fra enten google eller gethuawei.com

 

32GB i både graphite og aluminium kan du bestille og få tilsendt ila neste uka. Den siste fargen og de større utgavene er det litt ventetid på - men tilgjengeligheten er alt fra "ræva", spør du meg.

 

iPhone f.eks har 1000 ganger dårligere tilgjengelighet ved lansering

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det er så stor interesse for Nokia Lumia 950 og 950 XL, de vil nok bli forbigått i salg av både Nexus 6P og Xperia Z5 Premium. Blir jo spennende å se tilgjengeligheten på Nexus 6P, sies jo at den har vært temmelig ræva i USA.

 

Vel, alt er relativt. Jeg tror nok at 950 kommer til å bli populær blant de som allerede bruker OS'et, men det er også en telefon som kan lokke en god del andre. Spesielt i bedriftsmarkedet.

 

Den største enkeltstående ulempen W10m har er mangelen på SnapChat, banalt nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en android bruker, men jeg skal kjøpe meg 950 XL, første gang jeg har blitt skikkelig interresert i microsoft mobiler med windows. Jeg har alltid vært nygjerrig.

Jeg bestemte meg etter at jeg så at man kan laste inn android apper på windows 10 mobil:
http://techcat.ca/threads/how-to-install-android-apk-apps-on-windows-phone-10-preview-video-guide.164/

Så da har jeg alt jeg trenger ;)

Endret av trondjac
Lenke til kommentar

Har Note 3 i dag,men har lyst på Lumia 950XL. Etter å ha lest test på Lumia 640XL ble jeg ennå mer interessert.Det virker som en meget bra tlf. Lurte en stund på å kjøpe 640XL,men det blir nok 950XL etterhvert. Tror ikke jeg kommer til å savne android. Det er vel bare fordeler som jeg ser det. Gleder meg til å lese test av 950XL når den kommer,

Lenke til kommentar

3840 x 2160 Er ikke true 4k.

Blir som å si at 720p er HD.

Ja det er HD-ready men ikke HD.

Så vil vell si at denne er 4K-ready X

 

Teknisk sett " Ultra High Definition " er faktisk en avledning av 4K digital kino standard . Men mens den lokale multiplex viser bilder i native 4096 x 2160 4K oppløsning, har den nye Ultra HD forbruker formatet en litt lavere oppløsning på 3840 X 2 160

Lenke til kommentar

Jeg er altmuligbruker. Startet med WP da Titan kom og elsket det. Gikk så til til 820 og så 920. Så falt jeg av. Jeg var ikke med på leken. Systemet funket som bare det. Kamera var fantastisk. Men som den nerden jeg er, jeg var ikke med på festen når det gjaldt apper. Det som kom ble tilgjengelig på WP fra tredjepart. Android og IPhone badet i gøye apper og funksjonalitet. WP ble ikke prioritert. Jeg byttet. Nå alternerer jeg mellom android og IOS alt ettersom.

 

Ingen gir deg premie eller billige mobiler for å holde deg til deres system. Det er ikke noe å vinne på å være tro mot et system. Det som gjelder er hva passer meg best. Hva får JEG mest ut av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er altmuligbruker. Startet med WP da Titan kom og elsket det. Gikk så til til 820 og så 920. Så falt jeg av. Jeg var ikke med på leken. Systemet funket som bare det. Kamera var fantastisk. Men som den nerden jeg er, jeg var ikke med på festen når det gjaldt apper. Det som kom ble tilgjengelig på WP fra tredjepart. Android og IPhone badet i gøye apper og funksjonalitet. WP ble ikke prioritert. Jeg byttet. Nå alternerer jeg mellom android og IOS alt ettersom.

 

Ingen gir deg premie eller billige mobiler for å holde deg til deres system. Det er ikke noe å vinne på å være tro mot et system. Det som gjelder er hva passer meg best. Hva får JEG mest ut av.

 

Men det er da vel heller ingen som sier at du skal være det. Og som du sier, ingen vinner på å være tro mott ett system, og i det minste ikke oss kundene.

 

Jeg har selv, som en nødvendighet, alle tre OS. Men jeg bruker WP, ganske enkelt fordi det er det OS'et jeg like best. Så velger jeg da også å være "trofast" mot dette OS'et til tross for at utvalget apper er mindre. Nå kan jeg imidlertid påstå at dette problemet for meg, og svært mange andre, er et mer teoretisk problem enn et faktisk problem jeg føler på i hverdagen, og jeg er ikke en bare ringer og bruker SMS type. Men jeg vet også om flere som har valgt bort WP utelukkende på grunn av SC. Sannheten er at det finnes en skog av apper til WP/W10.

 

Synes derfor fokuset på mangelen av apper er litt vell stort/overdrevet. For i praksis bør man ikke bare se på hvilke apper man kunne ha hatt, men hvilke man faktisk må ha. Hvis man liker WP/W10 bedre enn iOS og android ser jeg ikke noe stort problem med å velge denne plattformen, og for den jevne forbruker vil nok også dette gjelde.

 

Men, tilbake til min trofasthet. Det tjener jeg ikke på som du sier. Men, kanskje gjør jeg det. Fordi, om jeg velger bort WP/W10 fordi noen apper mangler, så kommer det i alle fall ikke til å komme noen apper til plattformen. Og, jeg vil heller ivareta en plattform jeg liker bedre på bekostning av noe tid uten en app, enn å kjøpe iPhone og ende opp med ett mulig OS'valg. For det slår nødvendigvis to veier.

 

Betyr dette at jeg alltid kommer til å velge Windows. Nei. Det kommer ant på utviklingen. Men, jeg tror faktisk jeg kommer til å være mer tilbøyelig til et skifte den dagen alle appene er på plass, og brukermassen er større.

 

På en annen side kommer det nok ikke til å bli iOS da jeg ikke er tilhenger av deres totalitære regime og uvilje til noen form for åpenhet og fellesskap med mindre de nærmest må.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...