Gå til innhold

Nå kan du gjøre noe helt nytt i Snapchat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at snapchat utvikler seg, men det er en ting jeg savner som burde vært inne nå, nemlig å sortere venner i grupper! Hadde vært fint å kunne ha en gruppe med de nærmeste (som får nærmest alt), en for familie feks, og en gruppe for alle. Så kan man sende til mange med å bare merke en gruppe og trykke send. Mye enklere.

Garantert lett å implementere, men sikkert lavt prioritert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det er moro med folk som reklamerer med at de har sluttet med facebook, for så å publisere hvert sekund av livet på SC. FB kan jo i det minste ha en del nyttige funksjoner, SC er jo bare mitraljøse skyting med bilder og klipp av alskens piss.

 

Du store min hvor lite interessant det egentlig er å se 99% av det som dukker opp.

 

Helt i starten var SC morsomt. Den gangen den gikk under et utvalg navn relatert til kroppens mer sentrale steder. Da man trodde bildene garantert forsvant, og da appen oftest ble brukt i forbindelse med alkohol.

 

100 bilder av venner som spyr regnbuer. Så gøy.

 

Eneste fordelen med SC er at stadig færre poster hva de spiser til middag på FB...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt at snapchat utvikler seg, men det er en ting jeg savner som burde vært inne nå, nemlig å sortere venner i grupper! Hadde vært fint å kunne ha en gruppe med de nærmeste (som får nærmest alt), en for familie feks, og en gruppe for alle. Så kan man sende til mange med å bare merke en gruppe og trykke send. Mye enklere.

 

Garantert lett å implementere, men sikkert lavt prioritert. 

THIS! ^

 

Jeg får forestenn ikke til de nye videofunksjonene. Alt er up2date, så virker ikke som om det har rullet ut til alle samtidig :)

Lenke til kommentar

Godt at snapchat utvikler seg, men det er en ting jeg savner som burde vært inne nå, nemlig å sortere venner i grupper! Hadde vært fint å kunne ha en gruppe med de nærmeste (som får nærmest alt), en for familie feks, og en gruppe for alle. Så kan man sende til mange med å bare merke en gruppe og trykke send. Mye enklere.

 

Garantert lett å implementere, men sikkert lavt prioritert. 

 

Vi hadde jo dette med 6snap på Windows Phone... Men så ble appen tatt ned og det ble strengt forbudt å bruke 3. Parts applikasjoner for Snapchat.... Elsker tjenesten, men hater de som står bak tjenesten... 6snap var helt suveren og fantastisk! Bedre enn den orginale appen! Utvikleren bak appen tilbød seg til og med å gi dem tilgang til appen, men som kjent så tok de det selvfølgelig ikke imot...

Lenke til kommentar

 

 

Vi hadde jo dette med 6snap på Windows Phone... Men så ble appen tatt ned og det ble strengt forbudt å bruke 3. Parts applikasjoner for Snapchat.... Elsker tjenesten, men hater de som står bak tjenesten... 6snap var helt suveren og fantastisk! Bedre enn den orginale appen! Utvikleren bak appen tilbød seg til og med å gi dem tilgang til appen, men som kjent så tok de det selvfølgelig ikke imot...

 

 

Ja, leste litt om 6snap da jeg vurderte en Lumia. Utifra alt jeg leser om personen(e) bak Snapchat så får jeg mer og mer misnøye mot de. Virker som noen kjipe folk hele gjengen. Spesielt det med å ikke la Snapchat komme til Windows Phone, uten en eneste god grunn. 

 

Lite respekt for gjengen, selv om jeg bruker appen en del. 

Lenke til kommentar

Godt at snapchat utvikler seg, men det er en ting jeg savner som burde vært inne nå, nemlig å sortere venner i grupper! Hadde vært fint å kunne ha en gruppe med de nærmeste (som får nærmest alt), en for familie feks, og en gruppe for alle. Så kan man sende til mange med å bare merke en gruppe og trykke send. Mye enklere.

 

Garantert lett å implementere, men sikkert lavt prioritert. 

 

De prøver vel å hindre at folk skal spamme til X tusen venner regner jeg med. En liten bestevenn gruppe på 10-20 stk med "sendt til alle knapp", burde være innenfor?

Lenke til kommentar
 
De prøver vel å hindre at folk skal spamme til X tusen venner regner jeg med. En liten bestevenn gruppe på 10-20 stk med "sendt til alle knapp", burde være innenfor?

 

 

Om det er det de frykter så kan de lage begrensninger på både antall grupper og personer i hver gruppe. Feks maks 5 grupper på 10-20 i hver. Det å måtte markere alle man skal sende til (om man ikke vil ha det på My Story) er ganske tungvindt, men greit om appen hadde vært ny. Nå har de holdt på så lenge at dette burde de fått på plass.

Men en gjenganger med snapchat synes jeg ofte har vært at de ikke fikser det folk spør etter, men heller kommer med noe helt urelatert. Snapchats discovery-del, de nye effektene som gjenkjenner ansikt, Stories fra forskjellige byer/arrangement og flere andre funksjoner. Er vel ingenting av det som har vært på "ønskelisten", selv om det har slått godt an.

 

Det som ødelegger snap for meg er

 

1: Dårlig kvalitet på bilder og video, veldig dårlig. Stor forskjell fra vanlig kamera-app og SC. Skjønner at de vil spare data, men man burde få velge selv.

 

2: Ingen grupper i vennelisten.

 

Men likevel er det en grei måte å ha kontakt med folk uten å måtte skrive til de. Man får vite hva som skjer i hverdagen uten å måtte spesifikt skrive til folk eller ringe de. Fint for meg som har familie på andre siden av landet, og de får med seg hva jeg gjør med livet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...