Gå til innhold

PlayStation 4 fillerister sine forgjengere salgsmessig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Men de eksklusive spillene, hvor er de?

 

Du finner dem i butikker som selger spill. 

Du skjønner hva jeg mener. PS4 har ingen "must have" eksklusiver slik jeg ser det, utenom Bloodborne.

 

Jeg skjønner hva du mener, men påstanden gjelder jo bare deg. Ps4 kunne hatt 500 eksklusiver men ingen som fenger deg. Eller ps4 kunne hatt 4 eksklusiver som alle sammen fenget deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Men de eksklusive spillene, hvor er de?

 

Du finner dem i butikker som selger spill. 

Du skjønner hva jeg mener. PS4 har ingen "must have" eksklusiver slik jeg ser det, utenom Bloodborne.

 

Jeg skjønner hva du mener, men påstanden gjelder jo bare deg. Ps4 kunne hatt 500 eksklusiver men ingen som fenger deg. Eller ps4 kunne hatt 4 eksklusiver som alle sammen fenget deg. 

 

Sony har jo til og med gått så langt som å beklage at denne høsten var ganske tom for eksklusive spill. Så jeg er neppe eneste personen.

 

PS4 er populær pga.  1) beste stedet å spille multiplattformspill i mange tilfeller  og 2) Microsoft tråkka alvorlig feil i 2013 og de sliter ennå med etterdønningene av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men de eksklusive spillene, hvor er de?

 

Du finner dem i butikker som selger spill. 

Du skjønner hva jeg mener. PS4 har ingen "must have" eksklusiver slik jeg ser det, utenom Bloodborne.

 

Jeg skjønner hva du mener, men påstanden gjelder jo bare deg. Ps4 kunne hatt 500 eksklusiver men ingen som fenger deg. Eller ps4 kunne hatt 4 eksklusiver som alle sammen fenget deg. 

 

Sony har jo til og med gått så langt som å beklage at denne høsten var ganske tom for eksklusive spill. Så jeg er neppe eneste personen.

 

PS4 er populær pga.  1) beste stedet å spille multiplattformspill i mange tilfeller  og 2) Microsoft tråkka alvorlig feil i 2013 og de sliter ennå med etterdønningene av det.

 

 

Enig her. Har både Xbox One og PS4 og jeg er redd PS4 ikke engang har nådd 50 timer bruk (hatt den siden release) Xboxen har vel iallfall 10 ganger det. Vi får vente på Uncharted som vi iallfall vet når kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony har jo til og med gått så langt som å beklage at denne høsten var ganske tom for eksklusive spill. Så jeg er neppe eneste personen.

 

 

PS4 er populær pga.  1) beste stedet å spille multiplattformspill i mange tilfeller  og 2) Microsoft tråkka alvorlig feil i 2013 og de sliter ennå med etterdønningene av det.

 

 

For det første er det jo gledelig at det er minst mulig ekslusivitetstull, men er det færre ekslusiver på PS4?

 

AtW

Lenke til kommentar

PlayStation 4 har ikke noe nye eksklusive AAA som kommer nå rett før jul. Men at det ikke finnes eksklusive spill det er ikke tilfellet. Det burde være noe for dem fleste å velge blant. Men er det Halo eller Forza som frister så hjelper det jo ikke om allverdens andre eksklusive spill finnes til PS4. 

 

Men det virker som det ikke er lengre dem eksklusive spillene som er alene om å pushe ut konsoller av butikkene. Multiplatform spill som det er såpass mange av idag og med et så bra utvalg og at PS4 gang på gang leverer et noe bedre spill veier nok stort for både gjeldene og potensielt nye eiere av PS4. 

 

EDIT: Og med spill som StarWars: Battlefront,Fallout 4, Just Cause 3 og Call of Duty Black Ops 3 for å nevne noen spill som kommer nå frem mot jul. Så tror jeg Sony har igjen spilt kortene sine rett. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Er stort sett 90/10 til pc/ps4 her. Vet ikke hva jeg skulle spilt på xbox one for å være ærlig. Sånn sett så har ps4 flere eksklusiver for min del. Sony har rett å slett spilt kortene sine utrolig godt, i tillegg var de heldige som hadde 2 konkurrenter som bommet under lansering. (wii U og xbox one)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...